مطابق داده‌های اداره کل هواشناسی استان تهران از فردا در بخش‌های غربی و جنوبی استان در بعضی ساعات افزایش سرعت وزش باد و بهبود نسبی کیفیت هوا مورد انتظار می‌باشد.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ 04 January 2024

به گزارش «تابناک تهران» از اداره کل هواشناسی پایتخت، امروز آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین برای فردا در بخش‌های غربی و جنوبی استان در بعضی ساعات افزایش سرعت وزش باد و بهبود نسبی کیفیت هوا مورد انتظار می‌باشد.

ضمناً از بعدازظهر فردا با نفوذ زبان‌های از سامانه بارشی به استان به تدریج افزایش ابر به ویژه در نواحی شمالی و افزایش سرعت وزش باد در بعضی ساعات وزش باد شدید به ویژه در نواحی غربی و جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است از روز شنبه تا اوایل وقت یکشنبه آسمان نیمه‌ابری تا ابری گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید و کاهش دما در سطح استان و در بعضی ساعات بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف و رخ داد مه و کولاک در ارتفاعات مورد انتظار می‌باشد.

بر اساس داده‌های هواشناسی امروز بیشینه دمای هوای تهران 13 درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای آن 5 درجه سانتی‌گراد خواهد بود و فیروزکوه و آبعلی به ترتیب با تجربه بیشینه و کمینه دما 9 و منفی 6 درجه‌ و 5 و منفی 3 درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط استان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار