فرمانده انتظامی غرب استان تهران:
فرمانده انتظامی غرب پایتخت به مناسبت حادثه تروریستی کرمان گفت: تروریست های کوردل بدانند ملت ما هیچگاه به واسطه این حرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهداء و حاج قاسم عزیز، دست نخواهد کشید.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ 04 January 2024

به گزارش تابناک تهران، سردار «کیومرث عزیزی»، در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، روز پنجشنبه شهادت جمعی از هموطنان و سه همکار انتظامی را تسلیت گفت و افزود: شهادت جمعی از هموطنان و سه تن از همکاران انتظامی در گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، روزی تلخ و جانگدازرا برای همه ایران اسلامی رقم زد.

وی افزود: تروریست های کوردل بدانند ملت ما هیچگاه به واسطه این حرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهداء و حاج قاسم عزیز، دست نخواهد کشید.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران یاد آور شد: ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلی وهمدردی خود را باخانواده‌های شهدای عزیز عرض نموده و صبر و سکینه الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسألت می‌نمایم.

حادثه تروریستی کرمان 13 دی 1402

عصر روز چهارشنبه (۱۳ دی) در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی که بسیاری از هموطنان برای گرامیداشت این شهید در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند، صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ این انفجار در ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی رخ داد و سپس انفجار دوم در یک کیلومتری مزار و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی اتفاق افتاد.

تاکنون دبیرکل سازمان ملل ، اتحادیه اروپا، نهادهای بین المللی ، محافل سیاسی ، مقامات و رهبران مذهبی و سیاسی ، کارشناسان و تحلیلگران ، دولت های غربی ، عربی و اسلامی ، کشورهای آفریقایی و آسیایی بطور رسمی و با انتشار بیانیه های جداگانه حادثه شنیع تروریستی را که جان انسان های بی گناه و غیر نظامی را گرفته، محکوم کرده و با ملت ایران ابراز همدری کردند.

رهبر انقلاب اسلامی نیز در پیامی تاکید کردند: جنایتکاران سنگدل از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت.

رییس جمهور نیز با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در جنایت تروریستی کرمان، مسئولان را موظف کرد هرچه سریع‏‌تر، نسبت به تسکین آلام آسیب‏‌دیدگان و مداوای مجروحان و بازگشت نظم و آرامش به شهر شهیدپرور کرمان اقدامات لازم را به ‏عمل آورند.

وزرای کشور و بهداشت و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری ابعاد امنیتی حادثه و رسیدگی به آسیب دیدگان در استان کرمان حضور دارند.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار