مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و در راستای برق رسانی به مناطق مختلف شهری، ۴۹ کیلومتر و ۹۷۱ متر شبکه برق در بخش‌هایی از مناطق جنوب شهرستان اهواز توسعه و احداث شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ 08 January 2024

تابناک خوزستان: عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون اقدامات مناسب در زمینه توسعه و احداث شبکه در کلانشهر اهواز انجام شده است که در این راستا فعالیت در جنوب شرق شهرستان اهواز، محدوده امور برق منطقه سه این شرکت، برنامه‌ریزی و به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه این طرح با اعتباری بیش از ۵۶۵ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال بهره برداری شده گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته حوزه معاونت مهندسی و دفتر مهندسی امور برق منطقه سه این شرکت، تاکنون در زمینه توسعه و احداث شبکه جدید، ۱۸ هزارو ۶۱۰ متر سیم آلومینیومی، ۲۹ هزارو ۸۲۱ متر کابل خودنگهدار شبکه و یک هزارو ۵۴۰ متر کابل خودنگهدار روشنایی و همچنین ۳۱۳ اصله پایه فشار ضعیف و ۱۳۶ اصله پایه فشار متوسط احداث شده است.

شیاری یکی از مهمترین اقدامات برق اهواز در زمینه خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان را ایجاد ظرفیت جدید در مناطق مختلف عنوان کرد و افزود: در راستای توسعه و احداث شبکه تاکنون ۴۹ دستگاه ترانسفورماتور و ۸۲۸ مقره سیلیکونی نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز توضیح داد: جلب رضایت شهروندان یکی از مهمترین اهداف مجموعه صنعت برق است که این شرکت باید در کوتاه ترین زمان ممکن براساس درخواست‌های متقاضیان نسبت به برق رسانی آنها اقدام کند.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز داری بیش از ۶۱۹ هزار اشتراک فعال است که شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و حمیدیه را زیر پوشش خود دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار