سردار مفخمي با اشاره به اينکه گروگان صحيح و سالم تحويل خانواده شد، از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند اينکه فردي را به زور سوار خودرو مي کنند مشخصات خودرو و راننده را در اسرع وقت به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان اقدام شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱ 10 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:  

به منظور نظارت و بررسی فعالیت کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری؛ شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در استان تشکیل شد. 

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت‌دار دولت الکترونیک و با دو هدف کلی پیشگیری از مفاسد زمین‌خواری و ساماندهی نحوه ارائه خدمات حوزه زمین و ساختمان راه‌اندازی شده است. 

سرپرست مدیریت حفظ نباتات سارمان جهاد کشاورزی مازندران بر لزوم رعایت اصول فنی و مبارزه به موقع با عوامل خسارتزای گیاهی در مزارع سیر و پیاز تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از وقوع آتش سوزی عرصه‌های جنگلی حوالی روستای لاویج بخش چمستان این شهرستان خبر داد.

محدودیت‌های رفت و آمد از فردا چهارشنبه تا شنبه آینده در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود

رئیس کمیته امداد بابل: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۲ میلیارد و ۲۴۴میلیون تومان برای تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت هزینه شده است.

برای نخستین بار تیم بولینگ تتیس تنها نماینده استان مازندران به دومین تورنمنت قهرمانی کشور بصورت تیمی و انفرادی اعزام شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، هنر رسانه‌ها چگونگی افزایش مشارکت مردم و تولید محتوای مناسب برای مشارکت پذیری بیشتر جامعه در انتخابات است

ورزشکار مازندرانی برای حضور در بازی‌های المپیک ناشنوایان به اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال کشورمان دعوت شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد : ۶۰ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال معادل ۶۸ درصد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی برای خرید ۷۹ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان جذب شد

تیم هورسان رامسر در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال، فردا مهمان شهرداری گنبد است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران : در ۹ ماه گذشته ۳۱ پروژه داوطلبی و ۳۷ کاروان سلامت با مشارکت داوطلبان این جمعیت در مناطق کم برخوردار استان اجرا شد.

رییس کل دادگستری مازندران: شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در استان تشکیل شد

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت:در ۹ ماهه نخست امسال تعداد ۵۳ سری جهیزیه به ارزش ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به نوعروسان این شهرستان هدیه شد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران: عملیات طوفان الاقصی مردم جهان را با جبهه مقاومت همراه کرد و نشان داد دشمن در بدبختی و درماندگی دست و پا می‌زند.

مدیر امور اراضی مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۰ فقره پرونده تغییرکاربری اراضی کشاورزی در کمیسیون تبصره یک ماده یک استان بررسی شد.

مبارزه به موقع با عوامل خسارت زا در مزارع سیر و پیاز ضروری است.

نخستین جراحی لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی تشخیصی و درمانی به همت تیم فوق تخصص مرکز ناباروری در بیمارستان خاتم الانبیاء بهشهر با موفقیت انجام شد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار