مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۲۶ هزارو ۹۱۷ متر شبکه اعم از فشار متوسط، فشار ضعیف و روشنایی برق رسانی در بخش هایی از غرب و جنوب غرب شهرستان اهواز با اعتباری بالغ بر ۳۶۳ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال احداث و توسعه یافت.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ 11 January 2024

تابناک خوزستان: عبدالحمید شیاری اظهار کرد: برق از اجزای مهم زیر ساختی بشر است که برای ایجاد رفاه و آسایش عمومی ضروری است که لازم است شهروندان در مصرف آن نهایت صرفه جویی را انجام دهند.

وی افزود: صنعت برق در این مقطع زمانی رسالت بسیار مهمی در راه پیشرفت و تعالی جامعه برعهده دارد زیرا بدون برق عملا رفاه و آسایش عمومی تامین نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: از ابتدای سال تاکنون طرح ها و پروژه های خوبی در زمینه توسعه و احداث شبکه برق در کلانشهر اهواز صورت گرفته که در این راستا یکی از مناطقی که در دستور کار واحد مهندسی قرار دارد، بخش هایی از غرب و جنوب غرب شهرستان اهواز در محدوده امور برق منطقه چهار این شرکت است.

شیاری با اشاره به جزئیات اجرای این پروژه اظهارکرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده درحوزه معاونت مهندسی و دفتر مهندسی امور برق منطقه چهار این شرکت، تاکنون در زمینه توسعه و احداث شبکه جدید شامل ۱۳ هزارو ۳۳۲ متر سیم آلومینیومی شبکه فشار متوسط، ۹ هزارو ۹۱۳ متر کابل خودنگهدار شبکه فشار ضعیف و سه هزارو ۶۷۲ متر کابل خودنگهدار روشنایی با مجموع ۲۶.۹۱۷ متر توسعه شبکه انجام شده است.

وی همچنین در ادامه افزود: تعداد ۱۴۶ اصله پایه فشار ضعیف، تعداد ۱۶۸ اصله پایه فشار ضعیف و نیز تعداد ۹۸۴ مقره سیلیکونی در راستای احداث شبکه مذکور استفاده شده است.

شیاری تصریح کرد: جلب رضایت شهروندان یکی از مهمترین اهداف مجموعه صنعت برق است که این شرکت موظف است در کوتاه ترین زمان ممکن براساس درخواست‌های متقاضیان نسبت برق رسانی اقدام کند.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز داری بیش از ۶۱۹ هزار اشتراک فعال است که شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و حمیدیه را زیر پوشش خود دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار