کد خبر: ۱۱۴۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷ 16 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری در هشتاد و دومین جلسه شورای شهر ساری که شامگاه ۲۴ دی برگزار شد، از سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران به‌واسطه دفاع از حقوق مردم ساری در ارتباط با موضوع سد فینسک حمایت کرد و گفت:

گویا رئیس شورای اسلامی شهر سمنان مباحثی در فضای مجازی مطرح کرده که لازم است با حفظ جایگاه حقوقی، احترام همسایگی با مازندران را به جا آورد.

علی عاشقان عضو شورای شهر ساری، نیز با بیان اینکه مواضع استاندار مازندران در خصوص سد فینسک ستودنی است، گفت: ما نیز مسئولان استان را همراهی می‌کنیم.

سید افشین راسخ، از دیگر اعضای شورای شهر ساری، بیان کرد: از استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران انتظار داریم در بحث سد فینسک و در خصوص اعتبارات ارزش افزوده ورود کنند تا حق مردم ساری ضایع نشود.

سید رحمان میرشجاعی عضو دیگر شورای شهر ساری نیز اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم بازدید جمعی از روند پروژه سد فینسک داشته باشیم.

سبحان بخشی، یکی دیگر از اعضای شورای شهر ساری نیز با ورود به موضوع سد فینسک، افزود:ما همراه و همگام با مسئولان و مردم هستیم، اما به نظرم مدیران و نمایندگان به‌جای متمرکز کردن همه توجه خود بر سد فینسک که به هرحال روند اجرایی‌اش را طی می‌کند و باید به‌صورت کارشناسی دنبال شود، پیگیر سد زارم‌رود هم باشند.

وی افزود: سد زارم رود که از سال ۱۳۹۸ اجرای آن مصوب شد، هنوز به مرحله مناقصه نرسید؛ در حالی‌که دبی آب آن ۷۵ میلیون متر مکعب است که بخش قابل توجهی از مشکل آب مورد نیاز مردم ساری را برطرف خواهد کرد.

همچنین سید ذوالفقار شریفی دیگر عضو شورای شهر ساری نیز در رابطه با موضوع سد فینسک به بازدید خود از این سد اشاره و ابراز امیدواری کرد که تلاش مسئولان و نمایندگان استان در احقاق حق مازندران و شهرستان ساری به ثمر بنشیند.

وی تصریح کرد: زمانی که مازندران به‌عنوان قطب کشاورزی و گردشگری معرفی شد از داشتن صنایع محروم شد و در همان زمان استانی مثل سمنان از بیشترین صنایع بهره‌مند شد و امروز که شهرداری سمنان از کنار این صنایع چندین برابر بیشتر از شهرداری ساری از اعتبارات مربوط به ارزش افزوده استفاده می‌کند، ساری باید علاوه بر این محرومیت، از حقوق طبیعی خود نیز بگذرد و این منصفانه نیست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار