سومین مرحله اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانش‌آموزان پسر رشته‌های فنی و حرفه‌ای استان‌های مازندران، گلستان و گیلان در مجتمع فرهنگی و تربیتی کمیته امداد آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰ 17 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، سومین مرحله اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانش‌آموزان پسر رشته‌های فنی و حرفه‌ای استان‌های مازندران، گلستان و گیلان در مجتمع فرهنگی و تربیتی کمیته امداد آغاز شد.

 

سومین مرحله اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانش‌آموزان پسر رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای  

در افتتاحیه این اردو، مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: ۱۶میلیون دانش‌آموز در کل کشور در حال تحصیل هستند که همه نمی‌توانند از فرصت شرکت در این اردوها بهره‌مند شوند.

میثم معافی هدف از برگزاری این اردوها را، شناسایی استعداد و ظرفیت‌ها و ترسیم آینده شغلی مناسب برای دانش‌آموزان دانست.

وی با بیان اینکه، ۷۰۰هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: تنها ۶۵هزار نفر از این دانش‌آموزان در هنرستان درحال تحصیل می‌باشند.

مدیر کل کمیته امداد مازندارن تاکید کرد: گرایش دانش‌آموزان به هنرستان، گرایش به رشد آینده مهارتی کشور است.

معافی با اشاره به برنامه‌های مختلف و متنوع علمی و فرهنگی این اردو گفت: برنامه‌ها شامل؛ بازدید از پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد، خانه‌های خلاقیت، دانشگاه‌های فنی، کارگاه‌های نمونه و فعال، شهرک‌های صنعتی و کلاس‌های خلاقیت و ایده‌پردازی، مشاغل نو، اعتماد بنفس و همچنین برنامه‌های فرهنگی و تفریحی می‌باشد.

خاطرنشان می شود: پیش از این ۲مرحله از اردوی راهیان پیشرفت ویژه دختران با حضور دانش‌آموزان استان‌های مازندران، گلستان و گیلان به میزبانی مازندران برگزار شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار