عضو هیات مدیره صنعت کفش ایران:
عضو هیات مدیره صنعت کفش ایران با اشاره به حضور پررنگ تجار خارجی از نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم، گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی توانمندی‌ها و بازار یابی های جدید در سطح داخلی و بین‌المللی است.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴ 18 January 2024

به گزارش تابناک قم، علی لشکری در حاشیه برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم، خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم با ویژگی‌های خاصی که دارد افتخاری برای صنعت کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش توانمندی های ۴۰۰ شرکت، برخی از شرکت‌های توزیع کننده نیز حضور دارند که در آستانه عید نوروز می‌تواند اثر گذار باشد.

وی با اشاره به حضور پررنگ تجار خارجی از نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم، گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی توانمندی‌ها و بازار یابی های جدید در سطح داخلی و بین‌المللی است.

عضو هیات مدیره صنعت کفش ایران با تاکید بر سطح کیفی بالای نمایشگاه قم عنوان کرد: در این نمایشگاه کلکسیونی که از ظرفیت‌های کفش ایران در انواع مختلف صندل، چرم و غیره در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

لشکری بیان داشت: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در بسترسازی رونق تولید، بالندگی و پویایی صنعت کفش و افزایش صادرات آن نقش مهمی دارند.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم با حضور ۴۰۰ غرفه از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برپا است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار