مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری:
مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری با اشاره به توانمندی های ایران در صنعت کفش، گفت: این صنعت با اشتغال قابل توجه خود قدرت رقابت در سطح جهانی دارد.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳ 19 January 2024

به گزارش تابناک قم، محسن امیدیان در حاشیه سومین روز از نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم، بیان داشت: یکی از ویژگی های بارز این صنعت در این است که با رونق و بالندگی آن بسیاری از صنایع وابسته نیز نقش پررنگی در اشتغال بومی ایفا می کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه افزون بر70 درصد کفش ماشینی کشور در استان قم تولید می شود، ابراز داشت: این محصول یکی از محصولات اصلی این استان در حوزه صادرات نیز است و لازم است تا نسبت به بازاریابی های جدید در کشورهای دیگر اقدام شود.

امیدیان با بیان اینکه قم در صنعت کفش دارای سابقه و اصالت ویژه است، یادآور شد: این صنعت در استان قم به خاطر پیوند آن با اشتغال خانگی دارای پیوست های فرهنگی در کنار توانمندسازی خانوارها می باشد.
مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری گفت: از بیش از 30 ملیت جهان که جزو فعالان و تجار این صنعت هستند تاکنون از نمایشگاه کفش قم بازدید کردند که می تواند در بسترسازی معرفی این نمایشگاه اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم یکی از نمایشگاه های فاخر در سطح ملی است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در سطح منطقه و عرصه بین المللی نیز حرف برای گفتن دارد و از ظرفیت بسیار ویژه ای در معرفی توانمندی های شرکت های داخلی برخودار است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری با اشاره به حضور ده ها تاجر خارجی در نمایشگاه تخصصی کفش قم، گفت: حضور این فعالان در بسترسازی و صادرات این محصول برای کشور دارای اهمیت ویژه است.
هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم با ۴۰۰ غرفه از ۲۶ دی ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برپا شده و تا ۲۹ دیماه ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار