کد خبر: ۱۱۵۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ 20 January 2024

به گزارش تابناک مازندران از کیهان ساری ، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران خطاب به معاون رئیس جمهور گفت:
مازندران نیازمند اعتبارات ملی برای ارائه خدمات ملی است
استاندار مازندران با اشاره به اینکه، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است، گفت: کارنامه دولت سیزدهم در دو سال گذشته در مازندران مشهود است و مدیران خستگی‌ناپذیر استانی و شهرستانی جهادی پای کار هستند.
سیدمحمود حسینی پور در حاشیه سفر معاون رئیس جمهور به مازندران، در جمع خبرنگاران، وجود دلالان را مهم‌ترین معضل در حوزه کشاورزی و مرکبات دانست و افزود: قدرت مردم مازندران در تولیدات کشاورزی و امنیت غذایی از اتم نیز قوی‌تر است. کشاورزان ما باید در این موضوع پافشاری کنند و حمایت دولت هم برای معرفی این قدرت ضروری است.
استاندار مازندران تصریح کرد: مبارزه با فساد و رانت‌خواری از اقدامات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه محسوب می‌شود ‌و اصلاحات خوبی را در راستای سیاست دولت مردمی آغاز شده است.
حسینی پور خاطرنشان کرد: استان مازندران به‌عنوان قطب گردشگری متاسفانه از مباحث دانش‌بنیان بهره نبرده است، مباحث کشاورزی باید از دولتی بودن خارج و به مردم سپرده شود.
وی ابراز داشت: با حجم وسیعی از تولید مرکبات روبه رو هستیم اما صنایع تبدیلی در استان وجود ندارد و خام‌فروشی هم مهم‌ترین معضل بخش کشاورزی در مازندران است.
وی ایجاد زیر ساخت در حوزه آسفالت و آب در روستاها را از دیگر اقدام دولت سیزدهم دانست و گفت: ۲۷ سال در همین استان رسوب پروژه داشتیم که با همت همین دولت به پایان رسید.
نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: مازندران یک کشور است و بسیاری از مردم دیگر استان‌ها در مازندران خانه دوم دارند که با حضور مسافران و گردشگران شمار خدمات گیرندگان افزایش پیدا می‌کند اما مازندران با اعتبارات استانی به دیگر هموطنان دارای مسکن در استان خدمات ارائه می دهد و نیازمند اعتبارات ملی برای خدمات ملی است.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار