رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام:
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت تاکنون ۱۸۰اثر با موضوع سفرنامه و خاطره نویسی به دبیرخانه جشنواره بین المللی رایحه حسینی ارسال شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 21 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهروز ناصری  تصریح کرد: در این راستا تاکنون دو پیش اجلاسیه درشهر مهران و معاونت سما نیز برگزار شده است.

وی اضافه کرد: پیش اجلاسیه شهر مهران به عنوان دروازه ورود به عتبات عالیات که در ایام اربعین بیش از ۵ میلیون زوار از این شهر تردد می‌کنند با حضور مقامات محلی و مردم این شهر برگزار شد.

وی گفت: پیش اجلاسیه زیر ۱۸ نیز با حضور مسئولان آموزش و پرورش، دانش آموزان و… در معاونت سمای ایلام برگزار گردید.

ناصری تصریح کرد استقبال از برگزاری این جشنواره تحت عنوان رایحه حسینی بی نظیر بوده و مردم ایلام افتخار میزبانی زوار امام حسین و عتبات عالیات به ویژه در ایلام اربعین دارند. وی گفت یکی از اولویت‌های اساسی استان توجه به ابعاد فرهنگی کنگره اربعین است که قطعاً برگزاری این جشنواره ملی در ثبت و ضبط و بسط و گسترش فرهنگ حسینی در ایام اربعین تاثیرگذار است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با تشکر از مسئولان استانی گفت تاکنون استانداری ایلام، صداوسیمای مرکز ایلام، آموزش و پرورش، پتروشیمی ایلام، سپاه پاسداران، بنیاد حفظ اثار، ستاد عتبات عالیات، تعاون روستایی و.. برای همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند.

ناصری تصریح کرد آثار رسیده به دبیرخانه توسط ۳داور بررسی می‌شوند و اجلاسیه نهایی در ۲۴ بهمن ماه و در سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار برگزار می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار