استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : دولت سیزدهم با شعارهایی وارد میدان شد، امروز یکی پس از دیگری این شعارها محقق می شود، دولت صادق الوعد است و تلاش دولت برای حل مشکلات و مسائل مردم است.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 25 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در همایش مداحان و مدیران هیئت های مذهبی استان ایلام بیان داشت : این اجتماع و حضور مداحان، یک همایش بصیرتی و در راستای جهاد تبیین است.

وی افزود : مقام معظم رهبری می فرمایند که جهاد تبیین امر مقدسی است که مجاهدین این جهاد ائمه اطهار(ع) هستند و لذا لازم است جامعه شیعی به ویژه فرهیختگان علمی با تاسی از ائمه اطهار(ع) مجاهدانه به تبیین معارف و حقایق اسلامی، مسائل سیاسی و اجتماعی بپردازند.

بهرام نیا ادامه داد : یکی از دانشمندان و محققان غرب در این خصوص می گوید که مولفه‌های قدرت نرم در هر کشوری شامل فرهنگ، ارزش‌های سیاسی و روابط خارجی است.

استاندار ایلام گفت : دشمن از این سازوکار بسیار پیچیده و نامحسوس برای مقابله با اسلام وحاکمیت‌های دینی، برای ناامید کردن مردم، دین زدایی و اسلام زدایی، ناکارآمد جلوه دادن دین اسلام برای اداره جامعه و مایوس مردم و جوانان، بدنام کردن مسئولان و بی اعتمادی در بین مردم در بین مردم استفاده می کند.

 وی اظهار داشت : امروز دشمن به گونه‌ای عمل، وانمود و القاء کرده است که جوانان ما آینده‌ای ندارند و در قالب جنگ‌ شناختی این باور را در جامعه تزریق کرده است و با هجمه ناجوانمردانه امپراطوری رسانه‌ای، در تلاش برای ناامید کردن جوانان و دوری جامعه از انقلاب و نظام اسلامی هستند.

بهرام نیا ادامه داد :  تا کنون ۲۹ هزار میلیارد ریال در همین دولت برای تکمیل و بهره‌برداری از سامانه گرمسیری هزینه شده که قرار است ۱۸ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان برای آبیاری زمین‌های زراعی را تحت پوشش قرار داده و در فاز اول این سامانه پنج هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد : با کمک قرارگاه بسیج سازندگی آبرسانی به ۱۰۵ روستایی استان با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال اجرا بوده و قرار است که این تعداد روستا به ۵۰۰ روستا در استان افزایش یابد.

استاندار ایلام  گفت: احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی بدره، احداث بیمارستان ایوان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، تکمیل برج هنر، تکمیل و بهره برداری از ان.جی.ال ۳۱۰۰ دهلران، پرتوسیمی دهلران با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، پتروشیمی هلیلان به ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، صبا انریی برای تولید ۱۰۰ مگاوات برق از جمله خدمات دولت است که برای جامعه امیدآفرین است و باید برای نسل جوان تبیین شود.

 وی افزود : استان ایلام جزو استان‌های برتر از نظر مشارکت بوده است، امروز تمام هدف، تلاش و برنامه‌ریزی دشمن بر این است که مشارکت مردم را در پای صندوق‌های رای را تحت تاثیر قرار دهد، یکی از شاخص‌های قدرت نرم، مردم هستند و این مولفه قدرت نرم در انتخابات تجلی پیدا می‌کند لذا همه باید امروز در راستای خنثی کردن توطئه های دشمن علاوه بر مشارکت حداکثری، مصادیق انتخاب اصلح را در دستور کار قرار داد.

بهرام نیا تاکید کرد : کشتارگاه صنعتی ایلام در سال ۹۷ به کسی که اهلیت نداشت واگذار شده بود و تا کنون نیز تعطیل بود، این دولت پیگیری کرد و با لطف خدا و حمایت شورای تامین استان این کشتارگاه که امروز بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰میلیارد ریال ارزش دارد پس گرفته شد و به دامن بیت‌المال برگشت و یکی از مصادیق فسادستیزی و مبارزه با فساد در دولت سیزدهم است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار