سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مهار آتش در ساختمان بیمارستان گاندی تهران خبر داد و گفت: تابحال مورد مصدوم یا تلفات جانی اعلام نشده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱ 25 January 2024

به گزارش تابناک تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در پی عملیات مهار آتش در بیمارستان گاندی تهران اظهار کرد: قسمت هتلینگ بیمارستان حدود 17 طبقه با نمای کامپوزیت است که این نما کاملا شعله‌ور بود و آتش به طبقات داخلی سرایت کرده بود و نماهای سوخته از بالا به پایین می‌ریخت.

وی گفت: هر آنکس در داخل مهانپذیر بیمارستان بود به سلامتی خارج شد و همزمان از ده دوازده ایستگاه نفرات به داخل ساختمان اصلی بیمارستان نفوذ کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: در هر طبقه ما افرادی را مستقر کردیم تا از نفوذ آتش به بیمارستان جلوگیری کنند که خوشبختانه از سرایت آتش به داخل ساختمان اصلی بیمارستان با وجود نفوذ دود جلوگیری شد.

تابحال مورد مصدوم یا تلفات جانی اعلام نشده است

ملکی افزود: تقریبا همه بیماران خارج شده‌اند و جستجوی مجدد همه اتاق‌ها با هماهنگی کادر درمان برای دسترسی به افراد باقی مانده احتمالی انجام می‌شود؛ اکنون بخش زیادی از اطفا آتش انجام شده و آتش تحت کنترل و مهار شده است اما کماکان عملیات ادامه دارد؛ تابحال مورد مصدوم یا تلفات جانی اعلام نشده است.

انتهای پیام/گ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار