معاون وزیر آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد: ندای پیروزی حق علیه باطل و ظلم، به زودی با تلاش جبهه مقاومت در دنیا رقم بخورد.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 31 January 2024

تابناک خوزستان: محسن زارعی روز سه شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان انقلاب اهواز بیان کرد: سال‌ها هیچ کشوری شجاعت حمله و تعرض به اردوگاه‌های آمریکایی را نداشتند اما امروز یکی پس از دیگری مورد هدف قرار می‌گیرند.

وی گفت: جبهه مقاومت با حمایت خداوند در حال مقابله با استکبار و ظلم در دنیا هستند و قطعا پیروز میدان خواهند بود.

رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ظلمی که از سوی مستکبران بر مردم غزه وارد شده نباید از سوی آزادی خواهان دنیا بی پاسخ بماند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان‌ در ادامه این آیین بیان کرد: باید پای این انقلاب بمانیم و همواره استقلال خود را در مقابل مستکبران جهان حفظ کنیم.

مسعود حمیدی‌نژاد اظهار کرد: جوانان و نوجوانان باید این انقلاب را حفظ کنند و پرچم انقلاب اسلامی را به صاحب زمان (عج) تقدیم کنند.

وی گفت: حرکت استوار و محکم در مسیر انقلاب اسلامی و راه شهدا یک تکلیف بر همگان است.

حمیدی‌نژاد اظهار کرد: در آستانه حساس‌ترین رویداد ملی هستیم و هر سال این اتفاق مهم‌تر از سال قبل است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: رای اولی‌ها امسال باید پررنگ‌تر از سال‌های قبل پای صندوق‌های رای حاضر شوند و برای کشور خود سرنوشت ساز باشند.

وی رای دادن در نظام جمهوری اسلامی را یک تکلیف دانست و تصریح کرد: حضور در پای صندوق‌های رای همراهی با شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار