فرماندار شهرستان سیرجان گفت: همزمان با دهه فجر امسال در این شهرستان ۱۳۰ طرح فرهنگی، آموزشی، عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ 31 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، علی یعقوبی‌پور عصر امروز جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان با اشاره به افتتاح ۱۳۰ طرح در دهه فجر اظهار کرد: اعتباراین طرح‌ها ۶۳ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات دولتی، عمرانی و صنعتی و معدنی و بخش خضوصی تامین شده است و در نتیجه اجرای آن‌ها زمینه اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از مهمترین انقلاب‌های دنیاست و این انقلاب همه‌ی لایه‌های زندگی ایرانیان را دربر گرفت و مردم عامل ایجادی و ایجابی آن بودند و به‌واسطه مردمی بودن این انقلاب، نظام اسلامی شکل گرفت.

یعقوبی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز، کشور به خاطر داشتن استقلال و دفاع از منافع خود مورد هجمه‌های مختلفی قرار گرفته است، عنوان کرد: در شرایطی جنگ را به ما تحمیل کردند که هیچگونه آمادگی نداشتیم، اما مردم ما متحد و با دست خالی و با توکل به خدا و اخلاص وارد میدان شدند و در برابرقدرت‌های مستکبر ایستادند و به پیروزی رسیدند و نظام نوپای اسلامی مستحکم شد.

فرماندار سیرجان با بیان اینکه خدمات ارائه شده و طرح‌های عمرانی در همه نقاط شهرستان اجرا می‌شود، افزود: توزیع عادلانه امکانات در همه نقاط شهرستان و در دورافتاده‌ترین نقاط از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی همچنین از اجرای برنامه‌های فرهنگی با موضوع اقتدار انقلاب و نظام اسلامی در این شهرستان خبرداد و گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع برای ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان پیش‌بینی شده است و ستاد فرعی و کمیته‌های تخصصی و کاربردی و در قالب ستاد بزرگداشت دهه فجر مسئولیت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر این شهرستان را بر عهده دارند.

یعقوبی‌پور خاطرنشان کرد: توجه به عرصه‌های سازندگی و پیشرفت، شتاب بیشتری به خود گرفته و در همین راستا بهبود زیرساخت‌های شهری و مدیریت منابع اقتصادی و انسانی برای نوسازی و توسعه‌ی ۵ بخش شهرستان در اولویت کار‌های مدیران اجرایی قرار گرفته است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار