رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر گفت: ۳۹۰ مددجوی تحت حمایت در این شهرستان از خدمات مشاوره فردی و گروهی و کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌های زندگی مددجویان طی ۱۰ماهه امسال بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳ 01 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، عباس معصومی بابیان اینکه، خدمات مشاوره مکمل سایر خدمات حمایتی این نهاد است گفت: ارائه خدمات مشاوره به خانوارهای تحت حمایت باعث تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

 

بهره‌مندی ۳۹۰مددجوی کمیته امداد رامسر از خدمات مشاوره‌ای و آموزش مهارت‌های زندگی  

وی افزود: مددجویانی که در شرایط اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی قرار گرفته‌اند با راهنمایی و هدایت مشاور مشکل آنها مرتفع می‌شود و مددجویانی که دارای موارد حاد و ویژه هستند به مراکز طرف قرارداد معرفی می‌شوند.

رئیس کمیته امداد رامسر ادامه داد: ۳۹۰ مددجوی تحت حمایت در این شهرستان از خدمات مشاوره فردی و گروهی و کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌های زندگی مددجویان طی ۱۰ماهه امسال بهره‌مند شدند.

وی افزود: از این تعداد ۴۰نفر از خدمات مشاوره فردی و ۳۳نفر از خدمات راهنمایی و مشاوره گروهی بهره‌مند شده و ۳۱۷ نفر از مددجویان در کارگاه‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد شرکت کردند.

معصومی گفت: مددجویان تحت حمایت در این شهرستان همچنین از خدمات مشاوره فردی و گروهی در بخش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، اعتیاد، مهارت‌های زندگی، سبک فرزندپروری، شرایط ازدواج موفق، آشنایی با عوامل مؤثر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده بهره‌مند شدند.

شایان ذکر است: در شهرستان رامسر ۱۸۰۶خانوار تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار