رئیس ستاد انتخابات استان تهران:
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: دشمن تمام قد به حوزه انتخابات ورود کرده است بنابراین باید کارهای کلیشه‌ای را کنار گذاشته و با جهاد تبیین در قالب هنر و زبان جدید با جوانان صحبت کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ 06 February 2024

به گزارش تابناک تهران، سید عباس جوهری شامگاه دوشنبه در همایش تبیین حماسه حضور در انتخابات شهرستان ری افزود: دشمن سم ناامیدی را در جامعه پراکنده است، بنابراین باید تبیین لازم را برای مشارکت مردم در انتخابات انجام دهیم.

وی اظهار داشت: دست اندر کاران و تریبون داران باید فضایی را ایجاد کنند تا جوانان بدون لکنت زبان مسائل و مشکلاتشان را برای مسئولان بیان کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تاکید بر برگزاری جلسه های پرسش و پاسخ با جوانان خاطرنشان کرد: نبود پرسش و پاسخ شبهه های ذهنی افراد را تقویت می کند و هرکس تریبون دارد باید در خصوص برگزاری باشکوه انتخابات جهاد تبیین کند.

این مسئول ادامه داد: امروز همه دستگاهها و نهادهای نظام باید در کنار جهاد تبیین خدمت صادقانه و مجاهدانه را برای مردم در دستور کار قرار دهند و بامدیران کم کار در این حوزه برخورد می کنیم.

جوهری یادآور شد: اصل انتخابات حضور مردم است و ما وظیفه داریم با حضور در جمع های مختلف مردمی جهاد تبیین کنیم.

وی افزود: در حوزه دانشجویی، اصناف و عشایری و دیگر قشرهای مختلف نیز این جلسات در راستای جهاد تبیین انجام شده و همچنین در حال برگزاری است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: بازدیدی از روند انتخابات در شهرستان ری داشته ایم که بر اساس تقویم انتخابات تمام امور در شهرستان به طور منظم و دقیق در حال انجام است و مورد متناقضی مشاهده نشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک برنامه الهی و بنیانگذار جمهوری  اسلامی ایران مجری آن بود و معتقدیم که نگاه معنویت به انقلاب اسلامی می‌تواند بسیار راهگشا باشد و فضا را برای نسل‌های آینده بهتر جلوه دهد.

وی اظهار داشت: انقلابی اسلامی، قرآن و اسلام را زنده کرد و انقلاب مسیر تاریخی ایران را به سمت استقلال و آزادی تغییر داد، از این رو گرامیداشت ۲۲ بهمن خاص یک روز نیست و معجزه الهی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کسانی که تاریخ خوانده اند می دانند از ۲  قرن پیش بشریت از فضائل فاصله می گرفت و به مسائلی که باعث دوری از خداوند و انسانیت بود با شتاب می رفت؛ انقلاب باعث شد تا به سمت فضیلت، انسانیت و عدالت برویم.

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این مراسم با بیان اینکه به برکت خون شهدا نظام جمهوری اسلامی ایران در اعلا ترین نقاط جهان ایستاده است، گفت: بسیاری از کسانی که این موضوع را نمی توانند ببینند به آن سنگ می پرانند؛ اما مردم از نظام و انقلابی که به دست خودشان رقم خورده مشغول حمایت هستند؛ انقلاب و حماسه دیگری در راه است.

مهدی باب الحوائجی افزود: برگ زرین دیگری به کتاب رشد، ایثار و از خود گذشتگی، معنویت و شهادت، مردم و مردم سالاری ایران در روز ۱۱ اسفندماه اضافه خواهد شد.

وی اظهار داشت: همه باهم به پاس خون شهدا و به احترام پرچم سه رنگ مام وطن ایران پای صندوق های رای خواهیم رفت.

باب الحوائجی ادامه داد: یکی از شرایطی که می تواند در جهت رشد و توسعه و تحول کشور موثر واقع شود انتخابات است و حضور گسترده مردم در برگزاری پر شور می تواند موثر واقع شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار