رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دهلران
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دهلران گفت: اجرای طرح پنل‌های خورشیدی در روستاهای دهلران زمینه اشتغال ۷۸ نفر مددجو را نیز فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 11 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالرضا باسره با بیان اینکه امسال بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال تسهیلات که با تخصیص بیش از ۶۰ درصد این میزان تسهیلات، برای ۲۰۰ مددجوی دهلران اشتغال ایجاد شده است، گفت: اجرای طرح‌های پایدار در قالب پنل خورشیدی یکی از اقدام‌های مهمی است که در دهلران دنبال می‌شود.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دهلران تصریح کرد: امسال با همکاری بانک ملی و مدیریت توزیع برق استان ۷۸ طرح پنل خورشیدی با اعتبار بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال هدف‌گذاری شده است.

 وی یادآور شد: خوشبختانه در دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی شاهد افتتاح ۶۵ طرح پنل خورشیدی با اعتبار ۹۱ میلیارد ریال بودیم که نشان از توجه مسئولان کمیته امداد و دستگاه‌های اجرایی در بحث معیشت پایدار خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد است.

 باسره تصریح کرد: ۱۳ طرح باقی‌مانده با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال با همکاری و همراهی خوب بانک ملی که همواره مددکار مددجویان است تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دهلران گفت: اجرای طرح پنل‌های خورشیدی در روستاهای دهلران زمینه اشتغال ۷۸ نفر مدد جو را فراهم کرده است.

 وی به یکی از مزایای خوب این طرح اشاره کرد و گفت: شرکت توزیع برق به‌صورت تضمینی برق تولیدی این طرح‌ها را خریداری می‌کند.

 باسره خاطرنشان کرد: برای هر طرح یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانک ملی پرداخت شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار