مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک گفت و از مردم استان خوزستان و بویژه خانواده بزرگ فولاد اکسین،این تلاشگران جبهه صنعت و تولید کشور که با عشق و ایثاری مثال زدنی در صحنه اقتصاد کشور می درخشند دعوت کرد تا بار دیگر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حماسه ماندگار دیگری خلق کنند.
کد خبر: ۱۱۵۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲ 13 February 2024

بسم الله الرحمن الرحيم

طلوع چهل و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی که الگویی کامل از ایستادگی،استقلال‏طلبی و آزادی‌خواهی ملت شریف ایران اسلامی در برابر ظلم است را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دهه مبارک فجر،بی تردید جشن تجلی اراده ملت سرافرازی است که با این نهضت و درایت رهبری حضرت امام خمینی(ره)توانست به دوران تاریک پهلوی،سرسپردگی و ستم‌ ورزی پایان بخشد و فصل نوینی را در تاریخ این کشور رقم بزند.

یوم الله ۲۲ بهمن،روز ثبت نام و یاد شهیدانی است که در راه پیروزی این انقلاب و دفاع از تمامیت سرزمینی پهناور اسلامی عزیزمان جانفشانی کردند و برهمگان واجب است که مدافعان راستین این راه و وحدت جامعه خود باشند،زیرا دشمنان طی این چهار دهه هیچگاه از توطئه و دسیسه علیه این ملت و آرمانهای مقدسشان دست برنداشته و همانگونه که بارها مشاهده کرده ایم از راه‌های مختلف به دنبال تفرقه افکنی هستند.

جمهوری اسلامی ایران نماد یکپارچگی و عزت تمام مسلمین و آزادی خواهان جهان است و رمز این پیشوایی حضور همیشگی مردم در کنار نظام مقدس و آرمانهای انقلابی اش است.

اینجانب ضمن تبریک ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران اسلامی، خانواده بزرگ فولاد اکسین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل معمار کبیر انقلاب اسلامی،از همه مرم عزیز دعوت می نمایم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضوری ماندگار و حماسی داشته تا ضمن نشان دادن خروش ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان،اتحاد و یکدلی مردم در همراهی با آرمان‌های امام و اندیشه‌های مقام معظم رهبری با حضور دراین یوم الله و همچنین انتخابات پیش رو تجلی یابد.

راه شهیدان با عزت انقلاب پر رهرو و نام تلاشگران پرشور صنعت در فولاد اکسین خوزستان بر تارک این مرز و بوم درخشان و مانا باد.

علی محمدی
مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان

۲۱ بهمن ۱۴۰۲

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار