برخورد فیزیکی محمدحسین کنعانی‌زادگان با یک هوادار در اراک، جریمه 200 میلیونی و یک جلسه محرومیت تعلیقی برای این بازیکن در پی داشت. این رأی با انتقاداتی همراه شده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ 23 February 2024

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به یک دلیل رأی سبکی برای محمد حسین کنعانی‌زادگان در نظر گرفته است.

به گزارش تسنیم، برخورد فیزیکی محمدحسین کنعانی‌زادگان با یک هوادار در اراک، جریمه 200 میلیونی و یک جلسه محرومیت تعلیقی برای این بازیکن در پی داشت. این رأی با انتقاداتی همراه شده است.

خبرنگار تسنیم این موضوع را پیگیری کرد و به این نتیجه رسید که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که روز دوشنبه جلسه رسیدگی به این پرونده را برگزار کرد، لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس و همچنین توضیحات نماینده باشگاه آلومینیوم اراک را مورد بررسی قرار داده و به یک استدلال در ماجرای درگیری کنعانی‌زادگان استناد کرده است.

اعضای این کمیته معتقد هستند در ماجرای این درگیری؛ کنعانی‌زادگان توسط هواداری تحریک شده که به خاطر غفلت باشگاه آلومینیوم اراک به اتوبوس پرسپولیس دسترسی پیدا کرده است. در واقع تخلف باشگاه میزبان باعث شده بازیکن پرسپولیس مورد توهین قرار بگیرد و به همین دلیل نیز باشگاه آلومینیوم به یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور تماشاگران و جریمه نقدی محکوم شده است.

 
 
 
 
 

در جلسه روز دوشنبه کمیته انضباطی، نماینده باشگاه آلومینیوم موارد فوق را قبول کرده و به همین دلیل این کمیته رأی سبکی را برای مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در نظر گرفته است.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار