در مجموع کل معاملات هفته اخیر هزار و ۲۰۲ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۲۴۰ میلیارد تومان بود.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲ 23 February 2024

به گزارش تابناک تهران، در هفته اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران ادامه داشت. در اولین روز هفته ۳۲۲ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه این رقم به ۲۰۲ میلیارد تومان رسید.

روز دوشنبه بار دیگر پول حقیقی خارج شد که رقم خروج پول حقیقی ۱۰۵ میلیارد تومان بود و روز سه‌شنبه ۳۰۶ میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد. در آخرین روز معاملاتی هفته شاهد خروج پول برای سیزدهمین روز متوالی بودیم و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار ۲۱۳ میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته هزار و ۲۰۲ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۲۴۰ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین ۲۴ درصد افزایش یافته است.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد معاملاتی وبملت بیشترین خروج پول حقیقی را داشت.  پس از بانک ملت،  نماد‌های خساپا، ذوب، شتران و نوری در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نماد‌های بیوتیک، گلدیرا، آردینه، کلوند  و فنر بیشترین ورود پول را داشتند.  

در روز یکشنبه خودرو، فنر، خساپا، اخابر و شپاس بیشترین خروج را داشتند و بیشترین ورود پول حقیقی به بیوتیک، آردینه، فولاد، بوعلی و چافست تعلق داشت.

روز دوشنبه نیز بیشترین خروج سرمایه به نماد خودرو تعلق داشت و وبملت، خساپا، فارس و حگستر در رتبه‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، نماد‌های بیوتیک، فولاد، آردینه، آ س پ و زماهان بیشترین ورود را داشتند. در روز سه‌شنبه نیز بیشترین خروج به خودرو، وبملت، خساپا، شستا و ثفارس اختصاص داشت و نماد‌های بیوتیک، آردینه، وسپه، وآتوس و بتهران بیشترین ورود پول را داشتند.  
در آخرین روز هفته بیشترین خروج پول متعلق به نماد خساپا بود. وبملت، خودرو، حفارس و وشهر در رتبه‌های بعدی بودند و در سوی دیگر آردینه، کسرام، حشکوه، خزامیا و زشگزا بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار