ستاره اسپانیایی گل‌گهر برای سومین بار در این فصل موفق به گلزنی و ثبت پاس گل در یک مسابقه شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 01 March 2024

 

 روبرتو تورس با اینکه در 18 هفته سپری شده از لیگ برتر در 11 مسابقه برای گل گهر سیرجان به میدان رفته، اما در همین مدت بهترین بازیکن تیمش بوده و تاثیر چشمگیری در روند موفقیتشان و رسیدن به رده پنجم جدول داشته که نکته حائز اهمیت در کنار سبک بازی درخشان او، گلزنی و پاس گل در بیشتر بازی‌هاست.

به گزارش ورزش سه، این ستاره اسپانیایی که بخاطر آسیب‌دیدگی در هفت مسابقه این فصل غایب بوده، در سایر بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته و می‌توان او را موثرترین بازیکن لیگ برتر در همین مدت دانست که آمار قابل توجهی در گل‌های گل گهر به ثبت رسانده است.

روبرتو تورس بدون تردید یکی از بازیکنان کلیدی این فصل لیگ برتر بوده که هر موقع در ترکیب تیمش حضور داشته، گل‌گهر را در رسیدن به پیروزی کمک کرده و باز هم توانست در یک مسابقه گلزنی کند و پاس گل بدهد.

زهردارترین بازیکن لیگ برتر را بشناسید

تورس در تقابل اخیرشان مقابل نساجی مازندران یک گل تماشایی از پشت محوطه جریمه زد و یک پاس گل فوق العاده هم داد. این هافبک اسپانیایی با خلق موقعیت، پاس‌های دقیق و ارسال‌های خود نیز مثمر ثمر کار کرد تا در روزی که موفق به سه امتیاز مهم برای ماندن در کورس بالای جدول شدند، ستاره زمین باشد.

این هافبک اسپانیایی که تا کنون پنج گل به ثمر رسانده و در چهار مسابقه پاس گل داده و روی یک گل دیگر نقش اصلی را داشته، در دیدار مقابل نساجی مازندران برای سومین بازی در فصل جاری لیگ برتر توانست هم گل بزند، هم پاس گل بدهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار