مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز گفت: طرح نقاشی دیواری چهره مبارک سه شهید مدافع سلامت بر یکی از ساختمان‌های بلند در خیابان پهلوان محله کیانپارس شهر اهواز آغاز شده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 04 March 2024

تابناک خوزستان: سجاد حیدری اظهار کرد: در راستای آماده‌سازی و فضاسازی شهر اهواز به منظور برگزاری کنگره شهدای استان خوزستان، طرح نقاشی دیواری تمثال مبارک دکتر شهید عبدالله عسکری، دکتر شهید عبدالحسین مرتضایی‌فر و شهید حسن سواری از شهدای مدافع سلامت دوران شیوع ویروس کرونا، روی یکی از ساختمان‌های بلند شهر اهواز آغاز شده است.

وی افزود: دکتر شهید عبدالله عسکری پزشک متعهد و شریف بیمارستان رازی اهواز در راه صیانت از مردم به عنوان اولین پزشک خوزستانی بال پرواز به سوی حق گشود و به جمع شهدای والامقام مدافع سلامت پیوست.

حیدری گفت: دکتر شهید عبدالحسین مرتضایی‌فر از کادر درمان و تنها متخصص ارتوپد فعال در شهر لالی که خدمات زیادی را به شهروندان عرضه کرده بود نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت تا به عنوان اولین شهید راه سلامت در لالی لقب گیرد.

وی بیان کرد: شهید حسن سواری نیز یکی از بهیاران بیمارستان سلامت اهواز بود که پس از فراخوان بیمارستان رازی اهواز به کادر درمان سراسر استان خوزستان برای مقابله با بیماری کرونا، به جمع مدافعان خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس در بیمارستان رازی پیوست.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار