استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : در دولت سیزدهم با معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف و اهتمام مدیران حوزه اقتصادی استان، این استان در جلب سرمایه‌گذاری خارجی رتبه نخست و در جذب سرمایه‌گذاری خارجی رتبه پنجم کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 06 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا اظهار داشت : دستگاه‌های اجرایی ضمن فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری، برای سرمایه‌گذاران تسهیل‌گر باشند و با نگاه ویژه‌ای تمهیدات لازم را برای فعالیت اقتصادی سرمایه‌گذاران در استان اتخاذ کنند.

وی افزود  : شرکت چینی تولید سیلیکون منگنز در ملکشاهی ۴.۲ میلیون دلار مجوز تجهیزات دارد و یک میلیون دلار هم نقدی استفاده کرده است.

استاندار ایلام مطرح کرد :  همچنین سرمایه‌گذار ترک تولید نوشابه ورزشی شباب و سرمایه‌گذار روسی حوزه نفت و گاز در مهران و دهلران فعال هستند.

وی ادامه داد : تمام اشخاص حقیقی و حقوقی و پیمانکاران که از دستگاه‌های اجرایی استان طلب دارند، مطالبات خود را با بدهی‌های مالیاتی‌شان تهاتر کنند که در این راستا ۱۳۳ میلیارد تومان بدهی مالیاتی پیمانکاران استان با مطالبات آن تهاتر شده است.

بهرام نیا خاطرنشان کرد : پیمانکارانی که از دولت مطالباتی دارند می‌توانند در قالب معوقات و بدهی بانکی تهاتر کنند که در این راستا ۹۳ میلیارد تومان نیز تاکنون پرداخت شده است.

استاندار ایلام  گفت :  مردم با حضور پرشور در انتخابات تراز بالای فرهنکی خود را نشان دادند و مسئولین هم تسهیل‌گری کردند.

وی خاطرنشان کرد :  استان ایلام در بحث پیکربندی رتبه نخست کشور و در بحث مشارکت جزو استان‌های برتر کشور قرار گرفت که نتیجه اعتماد سازی مردم بود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار