سرپرست اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: در آستانه فرا رسیدن عید سعید نوروز و ماه مبارک رمضان، نمایشگاه بهاره فروش کالاهای مورد نیاز مردم در ورامین برپا شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ 07 March 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، ابوطالب شیرکوند روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان در ایام پایانی سال و در آستانه ماه میهمانی خداوند متعال و نیز با هدف جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای عمومی مورد نیاز مردم، نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در شهرستان ورامین برپا شد. وی افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان، محصولات مورد نیاز مردم را در ۴۰ غرفه نسبت به عرضه کالا به صورت مستقیم عرضه می‌کنند.

وی اظهار داشت: کیف و کفش، لباس مردانه، زنانه و بچگانه، روسری، آجیل و خشکبار، جوراب، وسایل تزئینی و صنایع دستی و اقلام تنظیم بازاری با حذف واسطه‌ها و با قیمتی پائین‌تر از بازار مصرف به مردم عرضه می‌شود.

شیرکوند تصریح کرد: گروه‌های جهادی نیز در این نمایشگاه حضوری فعال داشته و با برپایی ۲ غرفه، نسبت به عرضه محصولات تولیدی بانوان و تولیدکنندگان خانگی در حوزه مواد غذایی، صنایع دستی و ... اقدام می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر این، با برپایی دو غرفه کالاهای تنظیم بازار از جمله مرغ، گوشت، شکر و ... نیز در طول برگزاری نمایشگاه به مردم ارائه می‌شود و غرفه‌های منتخب نیز به عرضه اقلام کالابرگی به متقاضیان اقدام می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف ورامین گفت: تعدادی از تولیدکنندگان صنفی نیز در این نمایشگاه به عرضه محصولاتی از جمله لوازم خانگی و ظروف تفلون مبادرت می‌ورزند.

وی تأکید کرد: کیفیت کالاهای ارائه شده از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته تا اجناس ارائه شده در بهترین شرایط فیزیکی نمایشگاهی و در کیفیتی مناسب عرضه شود از این رو، قیمت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر از بازار مصرف است.

شیرکوند افزود : بازرسان اتاق اصناف در محل نمایشگاه حضور داشته و نسبت به رسیدگی به شکایات احتمالی مردم اقدام کرده و بر عرضه کالا نظارت مستمر دارند.

نمایشگاه بهاره ورامین تا ۲۷ اسفند در سالن ورزشی استادیوم تختی مستقر در میدان پلیس پذیرای عموم مردم است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار