استاندار ایلام با بیان اینکه خودکفایی و ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد کاری بسیار ارزشمند و امید آفرین است، گفت: کمیته امداد در تحقق اهداف اشتغال موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ 10 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛حسن بهرام‌نیا در جشن خودکفایی و توانمندسازی ۲۲۰۰ مددجو و اهدای ۳۶۰ جهیزیه به نوعروسان استان ایلام، با بیان اینکه کمیته امداد، یادگار امام راحل است، اظهار کرد: پس از انقلاب، افراد مستمند جامعه نیازمند حمایت و پشتیبانی بودند که با دستور امام راحل کمیته امداد تاسیس شد و به واسطه تأسیس این نهاد، افراد نیازمند مورد حمایت و پشتیبانی قرار گرفتند.

وی افزود: پس از تأسیس کمیته امداد افرادی که نیازمند بودند مورد حمایت قرار گرفتند و افراد تحت حمایت و مددجو پس از توانمند شدن از چرخه کمیته امداد خارج و افراد نیازمند دیگر جایگزین این افراد می‌شوند.

استاندار ایلام: کمیته امداد در تحقق اهداف اشتغال موفق عمل کرده است

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: کمیته امداد به رسالت واقعی خود یعنی تحقق اشتغال عمل کرده است و در راستا برای اعطای وام‌های خود اشتغالی بانک‌ها نیز همراهی خوبی داشتند.

بهرام نیا یادآور شد:امروز به ۳۶۰ نوعروس در استان که تحت پوشش کمیته امداد بودند هر نوعروس ۵ قلم کالای اساسی اهدا شد.

وی گفت: خودکفایی نیازمندان با حمایت کمیته امداد و اهدا جهیزیه به نوعروسان یک اقدام بسیار ارزشمند و پسندیده است که توسط کمیته امداد صورت می گیرد و دولت افزون بر آن، کمک‌هایی به جامعه هدف دارد که این کمک‌ها استمرار خواهد داشت./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار