کد خبر: ۱۱۵۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ 13 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران قدسیه ساری برگزار شد. 

 

برگزاری معارفه سرپرست جدید دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران قدسیه ساری  

 

 صبح امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ مراسم تکریم سرکار خانم دکتر خادملو و معارفه سرکار خانم دکتر ماندگارزاد در دانشکده فنی و حرفه ای دختران قدسیه ساری برگزار شد.

دکتر حسن سلمانی تیله نویی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات ریاست قبلی و نیز تبریک انتصاب سرپرست جدید دانشکده قدسیه، همدلی را از عوامل موفقیت در مدیریت دانشگاه دانست و بیان داشت: مسئولیت پذیری کار سختی است مخصوصاً اگر مسئولیت پذیر باشید. کسی که مسئولیتی را می‌پذیرد در واقع تعهدی است بین خود و خدایش؛ و زمانی که این مدت به پایان می‌رسد باید ببیند که چه ردپایی از خود به جای گذاشته است.

دکتر سکینه ماندگارزاد عضو هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران، عضو کمیته برنامه‌ریزی درسی رشته صنایع شیمیایی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشجوی نخبه دکترا و ارشد بوده اند و تجربه مدیریت در آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای شاهرود و سمنان را در کارنامه خود دارند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار