نماینده محترم، ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در حمایت از اقدام سپاه پاسداران در پاسخ به تجاوزگری رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی بیانیه مشترک منتشر کردند.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰ 16 April 2024

به گزارس تابناک زنجان، در بیانیه مشترک آیت‌الله خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان آمده است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایتگری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل؛ به دستور مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا وارد میدان عمل شد و در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدار‌های پیشین و تامین مطالبه به حق ایران به منظور تنبیه متجاوز با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله کرد و آن‌ها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، نقطه عطفی فراموش نشدنی در تاریخ امت اسلامی بود و موجب خوشحالی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و غزه و آزادی خواهان سراسر جهان و مردم غیور ایران اسلامی شد.

این پاسخ، حق طبیعی ایران اسلامی در دفاع از خود، حاکمیت ملی و سرزمینی براساس قوانین بین‌المللی بود؛ چراکه جامعه جهانی از مجازات رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل متحد ناتوان است.

ملت‌های منطقه سال‌ها منتظر یک اقدام مقتدرانه و تنبیهی علیه این رژیم بودند و جمهوری اسلامی ایران با این پاسخ قاطع و دشمن‌شکن ثابت کرد که مانند همیشه به وعده خود عمل می‌کند و مانند رژیم‌های ترسو و خائن منطقه نیست.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار