بسته ویژه خبری پلیس
دراستان ایلام پلیس دارای نقشی تعیین کننده درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده وما برآنیم دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم نماییم
کد خبر: ۱۱۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 22 October 2015
به گزارش تابناک ایلام،.پلیس مظهر امنیت وآرامش برای هرجامعه ای است وهمواره دارای نقش بسیارپررنگی در مداخلات اجتماعی وبرخورد باناهنجاری هاست ،هرچقدرپلیس مقتدر باشد به فراخور آن شاهد جامعه ای امن تر بوده و مردم بااحساس آسایش وامنیت روانی واجتماعی  به زندگی خود ادامه می دهند.دراستان ایلام نیز پلیس دارای نقشی تعیین کننده درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده وما برآنیم دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم نماییم
دستگیری شکارچیان متخلف درایلام
سرهنگ ابوالقاسم ایمانپوراظهار کرد: این شکارچیان توسط ماموران گشت انتظامی شهرستان سیروان شناسایی و دستگیر شدند.
وی ادامه داد:شکارچیان پس از شکار یک قلاده گراز وحشی و پنج قطعه پرنده از گونه کبک و بلدرچین قصد انتقال آن ها را داشتند که توسط ماموران انتظامی شهرستان سیروان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیروان تصریح کرد:تحقیقات تکمیلی مشخص کرد،یکی از شکارچیان متخلف با بیش از سه مورد سابقه جرایم زیست محیطی و شکار غیر مجاز و دستگیری را در پرونده خود دارد.
وی گفت،متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

***سوداگر مرگ در ایلام تحویل محاکم قضایی شد
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف مقادیری تریاک از وی در این شهرستان خبرداد.
سرهنگ فردین پیری گفت : براساس اطلاعات واصله از منابع مخبرین وگزارش های مردمی به پلیس 110 مبنی براینکه فردی با هویت معلوم با یک دستگاه خودرو پراید اقدام به فروش مواد مخدر دربین جوانان سطح شهر می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از انجام چند روز کاراطلاعاتی وکسب دستور از مقام قضایی فرد مورد نظر در حوالی یکی ازخیابان های حوزه کلانتری 12 شهر ایلام با یک دستگاه خودرو مشاهده که با شگردهای خاص پلیسی متهم دستگیر و خودرو ت وی نیز توقیف شد.
این مقام مسئول انتظامی افزود: در بازرسی اولیه مقدار 340 گرم موادمخدراز نوع تریاک توزین شده آماده فروش که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف ومتهم پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان گفت: برخورد قاطع با خرده فروشان به عنوان پیاده نظام قاچاقچیان و باند های سازمان یافته به صورت اولویت و ماموریتی اصلی در دستور کار پلیس قرار دارد که در این راستا نیاز است مردم همکاری بیشتری با پلیس از طریق شماره تلفن های 110و197داشته باشند.
*** سرگرمی بهانه ای برای انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد و گفت: فرهنگ سازی راهبرد پیشگیری از جرایم در فضای مجازی است.
سرگرد علی عباسی کسانی گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس وبلاگی را مشاهده که در آن مدیر وبلاگ اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی کرده که پس از هماهنگی با مراجع قضایی مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از تحقیقات و انجام مراحل فنی و تخصصی و استفاده از شگردهای پلیسی متهم شناسایی ،دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد
رئیس پلیس فتا گفت: متهم پس از دستگیری و در تحقیقات به عمل آمده هدف از این کار را سرگرمی عنوان کرد که در نهایت متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
وی با اشاره به اینکه جرایم اینترنتی و غیر اخلاقی در فضای مجازی یک تهدید برای نوجوانان و جوانان است گفت: راهبردی ترین اقدام در کاهش اینگونه جرایم آموزش و فرهنگ است وخانواده ها به عنوان اولین و بهترین عامل در پیشگیری از جرایم می تواند نقش پر رنگی در این راستا ایفا نماید.
سرگرد کسانی در پایان گفت: پلیس فتا آماده مقابله با جرایم رایانه ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با جرایم رایانه ای مراتب را سریعا از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش یا با شماره تلفن های 65-2182361-0841 تماس حاصل کنند.
کشف کالای قاچاق درچرداول
فرمانده انتظامی چرداول گفت: 48 تن برنج و 18 هزار قوطی آبمیوه رانی قاچاق در ایستگاه بازرسی پل سیمره بخش هلیلان کشف و ضبط شد.
سرهنگ بهروز علیمرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران انتظامی بازرسی پل سیمره صبح روز جاری یک دستگاه ماشین آکسور خارجی که از بندر به مقصد کرمانشاه در تردد بود مشکوک و پس از بازرسی تعداد 18 هزار رانی قاچاق کشف و از یک دستگاه خودرو دیگر نیز مقدار 48 تن برنج کشف شد.
وی یادآورشد: همچنین در پی گزارش های مردمی مبنی بر فروش گازوییل قاچاق به ماشین های عبوری عراقی پرونده ای در این خصوص تشکیل و پس از تحقیقات کامل یک دستگاه خودرو کامیون با محموله شش هزار لیتر گازوییل قاچاق از این خودرو توقیف شد.
علیمرادی در ادامه از توقیف یک دستگاه خودرو که مقدار 2 هزار شیرفلکه گازی خارجی قاچاق که از جوانرود به مقصد ایلام برده می شد در جاده حمیل ایلام خبر داد.
وی خاطر نشان کرد: در این کشفیات شش نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار