تیم طلایی اصفهان در حالی که شانس کسب جام را از لیگ برتر به جام حذفی منتقل کرده، با روی کار آمدن مدیرعامل جدید و پدید آمدن جو مثبت و حمایتی هوادارانش تلاش می‌کند امید‌های قهرمانی را در جام حذفی زنده نگه دارد.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷ 14 May 2024

به گزارش تابناک اصفهان، تیم فوتبال سپاهان پس از شروع طوفانی لیگ‌برتر و ظهور اتفاقات عجیب، حال با گذر از برهه حساس انتخاب مدیرعامل و روی کار آمدن مهدی آذربایجانی عزمش را برای فتح جام حذفی جزم کرده و می‌توان گفت امید‌ها در رسیدن به جام لیگ خلیج فارس را به جام حذفی موکول کرده است.

طلایی‌پوشان اصفهان که با حذف ذوب‌آهن برابر تراکتور در ضربات پنالتی، تنها نماینده اصفهان در جام حذفی هستند، با گذر از شمس‌آذر و استقلال ملاثانی در ایستگاه یک چهارم نهایی از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان ملوان خواهد بود.

این در حالی است که دیدار قبلی سپاهان و ملوان در اصفهان با برتری تیم مهدی تارتار به پایان رسید و سپاهانی‌ها این نتیجه را در بازی برگشت برابر ملوان در انزلی جبران کردند تا دو تیم با انگیزه بیشتری در جام حذفی به مصاف هم بروند.

حسین چرخابی، پیشکسوت طلایی‌پوشان در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه چشمان هواداران سپاهان و مردم اصفهان اکنون فقط به جام حذفی است، اظهار می‌کند: اگر مدرسه‌ای را فرض کنیم که مدیر نداشته باشد و پس از مدتی مدیریت آن مشخص شود، زمان می‌برد تا آن مدرسه به حالت اول خود برگردد. قطعا باشگاه نیز به همین روال است ضربه‌ای که سپاهان خورد و با تغییر مدیریت و بدون مدیر شدن برای مدت طولانی مسلما نقش منفی داشت. اما باید با آمدن آذربایجانی ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

او خاطرنشان می‌کند: ما باید به شاگردی که درس می‌خواند نمره خوب و به شاگردی که درس نمی‌خواند نمره ندهیم. آخرین نگاه هواداران به جام حذفی است. مورایس علاوه براینکه باید نگاهی به سوم بودن در جدول لیگ داشته باشد، مقام دیگری هم برای اصفهان به دست آورد.

چرخابی با اشاره به تقابل سپاهانِ مورایس با مسِ نویدکیا، یاداوری می‌کند: سپاهان درحال حاضر یکی از بزرگترین تیم‌هایی است که در پست‌های مدافع و پاس به جلو خوب عمل می‌کند. محرم نویدکیا سعی می‌کرد از کناره‌ها نفوذ کند، اما در بازی به خصوص در نیمه دوم توپ و میدان برای تیم نویدکیا بود. تعویض‌های محرم نویدکیا در مقایسه با ژوزه مورایس به‌جا بود.

او ضمن اشاره به اینکه برای اولین‌بار مشاهده کردیم که محمد دانشگر در دفاع راست و آریا یوسفی بازیکن جوانی که درسمت چپ بازی می‌کند، توضیح می‌دهد: ترکیب تیم، ترکیبی بود که از نگاه اول حدس زده می‌شد که حداقل توپی برای سپاهان نخواهد داشت.

چرخابی ادامه می‌دهد: اعتقاد راسخ دارم کاوه رضایی، شهریارمغانلو، رضا اسدی و حتی رضا شکاری فقط و فقط برای پست نفر جلو در حمله باید باشند. تیمی که با سیستم دو فوروارده بازی می‌کند و اگر مبنی بر دو فوروارده باشد، قطعا باید با تعداد نفری که گفتم بازی کنند. مسلما این همه ذخیره در نیمکت در این پست تخصصی مجبور به بازی نکردن می‌شود.

این کارشناس فوتبال در پایان می‌گوید: اگر به جدول نگاه کنید مشخصاً مورایس قهرمانی لیگ‌برتر را از دست داده و امید همه باید برای مقام سومی باشد که البته تراکتور نیز رقیب سرسختی برای این جایگاه است.

به گزارش ایسنا، سپاهانِ امسال در این فصل در کناره بازیکنان سرشناسی، چون نیازمند، رضائیان و اسدی، ستاره‌های آکادمی‌اش را نیز به میدان آورده که می‌تواند شیرینی کسب جام را برای آن‌ها شیرین‌تر کرده و نشان از تداوم مسیر خوب بازیکن‌سازی سپاهان و پدید آمدن ستاره‌هایی همچون سردار آزمون باشد.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار