فرمانده نیروی انتظامی گفت:
وظیفه راهنمایی و رانندگی و پلیس راه این است که طبق قانون با متخلفانی که در خودرو کشف حجاب و یا برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می کنند به طور جدی برخورد کند.
کد خبر: ۱۲۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵ 11 November 2015

فرمانده نیروی انتظامی گفت: وظیفه راهنمایی و رانندگی و پلیس راه این است که طبق قانون با متخلفانی که در خودرو کشف حجاب و یا برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می کنند به طور جدی برخورد کند.

 پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا وسیما گزارش داد، سردار سرتیپ اشتری در دومین نشست فصلی روسا و مدیران پلیس راهور ناجا افزود: با هر گونه دور دور کردن خودروها که تعداد معدودی از رانندگان به این کارها مبادرت می کنند نیز برخورد خواهد شد.

به گزارش تابناک ایلام، سرداراشتری گفت: در همه استانهای کشور با دور دور کردنها، کشف حجاب و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم برخورد قانونی می شود.

فرمانده نیروی انتظامی به کاهش 7 درصدی کشته های تصادفات قبل از شهریور اشاره کرد و افزود: بعد از شهریور، این کاهش به حدود 3 درصد رسید که تلاش می کنیم تا پایان سال تعداد تلفات ناشی از تصادفات را به مرز 10 درصد کاهش دهیم.

سردار اشتری گفت: رفتار و اخلاق ماموران راهور باید منطقی و قاطع توام با مهربانی باشد اما در عین حال اعمال قانون حتما باید صورت بگیرد زیرا این مهم به نفع خود مردم است.

او از اجرای طرح زمستانی از 23 آذر تا 23 اسفند خبر داد و افزود: اجرای دقیق این طرح در کشور به ویژه در استان هایی که از نظر آب و هوایی نا مساعدند و در همه محورهای مواصلاتی با هماهنگی دستگاه های مربوط ضروری است.

سردار اشتری به تشکیل قرارگاه اربعین برای برقراری نظم و امنیت و تسهیل ترافیک در مرزهای منتهی به عراق اشاره کرد و گفت: برای هماهنگی و اجرای بهتر این طرح، حداقل 10 روز قبل از فرا رسیدن اربعین رزمایشی  با حضور دستگاههای مربوط برگزار می شود.

او گفت: از نقطه صفر مرزی به این طرف کارهای خوبی انجام شده و گیت های خروجی از 18 عدد به 96 مورد رسیده که البته گیت های سیار به این تعداد اضافه خواهد شد.
 
سرداراشتری افزود: خوزستان و ایلام اولویت اول و استانهای همجوار اولویت دوم ما هستند تا زائران اربعین حسینی را از مبدا تا مقصد با هدایت و راهنمایی پوشش دهیم.

فرمانده ناجا استفاده از تجهیزات نوین الکترونیکی و سامانه های هوشمند را از دیگر اولویت های ناجا برشمرد و خواستار تقویت این تجهیزات با همکاری و کمک مسئولان استانی و محلی در سراسر کشور شد.
 
در پایان این نشست، فرمانده نیروی انتظامی از خودروی کنترل مکانیزه پارک حاشیه ای برای ثبت تخلفات توقف ممنوع رونمایی کرد.

از امروز تهران به عنوان نخستین نقطه از کشور هرگونه توقف غیرمجاز خودروها را از طریق دوربین های هوشمندی که روی خودروهای پلیس مجهز شده است به طورسیار رصد و اعمال جریمه می کند.

قرار است بعد از پایتخت این طرح در سایر کلان شهرهای کشور اجرایی شود./پ

منبع: شبکه خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار