جلسه شورای اداری شهرستان شاهین دژ صبح روز سه شنبه « 10 آذرماه » با حضور فرماندار ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه ، معاون فرماندار ، بخشداران مرکزی و کشاورز واعضای شورای تامین ومدیران دستگاههای اجرایی درسالن اجتماعات این فرمانداری برگزار گردید.
کد خبر: ۱۳۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰ 02 December 2015

به گزارش سلیمانی خبرنگار تابناک آذربایجان غربی ، حسین عباسی فرماندار شهرستان شاهین دژ در این جلسه ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی(ع)گفت:در شهرستان شاهین دژ با تاسی از شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی وهمزبانی. دولت وملت در عالی ترین شکل برقرار است وانشالله وحدت و وفاق وهمدلی مردم ومسئولین زمینه رشد وتوسعه همه جانبه شهرستان را فراهم خواهد کرد.

نماینده عالی دولت تدبیر وامید در شهرستان شاهین دژ با اشاره به اهمیت برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری در سال جاری نیز اظهار داشت: باید تمام امکانات وتوان ادارات در جهت برگزاری یک انتخابات قانونمند وپرشور بسیج شود ونباید ازاین امکانات برعلیه یا له هیچ فردی استفاده شود .

فرماندارشهرستان شاهین دژ با اشاره به اقدامات دو ساله دولت در شهرستان شاهین دژ افزود: قبل از سال 93 تنها به 4روستای این شهرستان گاز رسانی شده بود اما دولت تدبیر و امید علی رقم کمبود اعتبار ومنابع مالی در حال حاضر عملیات گازرسانی به 26 روستا در این شهرستان را پیگیری می کند .

فرماندار شهرستان شاهین دژ با تاکید بر اطلاع رسانی از اقدامات وعملکرد دستگاههای اجرایی در شهرستان خاطر نشان کرد: باید اقدامات وتلاش های انجام شده در جهت برخورداری ها وپیگیری مسائل ومشکلات مردم بصورت منظم اطلاع رسانی صورت بگیرد .

فرماندار شهرستان شاهین دژ افزود: دولت یازدهم اقدامات بزرگی در حوزه سلامت,آبرسانی به روستاها,بهسازی راههای مواصلاتی در حوزه روستایی وشهری ,گردشگری انجام داده است تمام این اقدامات درحالی انجام شده است که دولت با کمبود منابع واعتبار مواجه است اما از عمران وتوسعه مناطق مختلف غافل نبوده است.

حجت الاسلام روح الله بیگی نماینده مردم شاهین دژ,میاندوآب ، تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) گفت:اقدامات بزرگی در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، کشاورزی در کشور انجام شده است که تمام آنها با درایت و تدبیر دولت یازدهم تحقق پیدا کرده است.

این مسئول با قدردانی از تلاش های فرماندار در جهت پیگیری مسائل ومشکلات منطقه اظهار داشت:فرماندار شهرستان همواره از ظرفیت های مختلف در جهت پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان به بهترین وجه جهت توسعه شهرستان استفاده می کند .

آقای بیگی با اشاره به توانمندی ها وظرفیت های بالقوه شهرستان در بخش های مختلف گفت: شهرستان شاهین دژ ظرفیت لازم وکافی برای توسعه را درخود دارد پتانسیل های متعدد منابع معدنی,منابع دامی, آبزی پروری,منابع ساخت سیمان,کشاورزی و همه می تواند موجبات رشد وتوسعه شهرستان را فراهم نماید.

مهدی عیسی زاده نماینده مردم شاهین دژ ، تکاب و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه خطاب مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان گفت: مردم همواره در صحنه های مختلف نظام وظایف خود را درجهت اقتدار و عزت نظام بخوبی ایفا کرده اند الان نوبت ماست تا در راه خدمتگزاری به این مردم بصورت شبانه روزی تلاش نماییم.

وی با اشاره به وجود مسائل ومشکلات مختلف در بخش های مختلف شهرستان اظهار داشت:مدیران ادارات ونهادها باید در خصوص مسائل ومشکلات پیگیری لازم را بصورت جدی انجام دهند .

این مسئول با اشاره به عزت واقتدار امروز نظام گفت: عزت واقتدار نظام اسلامی ناشی از ارزش های اسلامی ,رهبری و مردم همیشه بیدار وشهید پرور است که باید همواره مردم در دستگاههای اجرایی ونهادها به بهترین وجه مورد احترام وتکریم قرار بگیرند.

در ادامه این جلسه رئیس آموزش وپرورش منطقه کشاورز ورئیس اداره گاز شهرستان گزارشی از اقدامات وعملکرد دستگاه خود طی دوسال گذشته در شورای اداری شهرستان ارائه نموده وهمچنین مسائل ومشکلات خود را نیزجهت پیگیری در جلسه طرح نمودند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار