نشست خبری رئیس دانشگاه‌های پیام نور آذربایجان غربی؛
رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی : دانشگاه پیام نور پژوهش محور بوده و با مدرک معتبر و قابل ترجمه این دانشگاه که مورد تایید وزارت علوم نیز می باشد، ۴۵۰ مقاله با نمایه معتبردر مجلات خارجی و داخلی توسط اساتید این دانشگاه منتشر شده است.
کد خبر: ۱۴۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷ 11 December 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، عاشری رئیس دانشگاه پیام نورآذربایجان غربی در نشست خبری که در ساختمان مرکزی این سازمان برگزارشد، ضمن تبریک هفته پژوهش ازفعالیت ۱۸ مرکز دانشگاهی و نزدیک به ۳۰ هزاردانشجو که قشر عظیمی از جمعیت دانشگاهی را در استان تشکیل می دهد در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی خبر داد.

وی با اشاره به نحوه تدریس در دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشگاه پیام نور پژوهش محور بوده و با مدرک معتبر و قابل ترجمه این دانشگاه که مورد تایید وزارت علوم نیز می باشد، ۴۵۰ مقاله با نمایه معتبردر مجلات خارجی و داخلی توسط اساتید این دانشگاه منتشر شده است.

عاشری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد چرایی عدم تشکیل نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان دلیل این موضوع را عدم معرفی نماینده از سوی نهاد رهبری در دانشگاه ها دانست و از رایزنی با این نهاد برای تعیین تکلیف موضوع فوق خبرداد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان در مورد سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو در رابطه با برگزاری اردو مختلط در این دانشگاه را رد کرده و اعلام کرد: ما با افرادی که در صدد برگزاری اردوهای مختلط هستند  برخورد میکنیم و در صورت لزوم حکم اخراج از دانشگاه را صادر می کنیم.

عاشری در پاسخ به سوال دیگر درمورد مشکلات دانشجویان در ارتباط با ژتون غذا افزود: بودجه برای اجرای این کار بسیار کمتر از حد ارائه خدمت به دانشجویان دانسته که با توجه به قیمت ۱۰۰۰۰ هزار ریال تعیین شده از سوی وزارت علوم برای هر وعده غذایی بسیار کار را سخت نموده است.

وی در پایان با بیان اینکه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با محوریت انتخابات هیچ منع قانونی نداشته و از سوی سازمان مرکزی دستوری مبنی بر موضوع فوق ابلاغ نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار