عضو هیئت رئیسه دو ومیدانی آذربایجان غربی گفت: نائب قهرمان المپیک 2012 لندن، احسان حدادی در اردیبهشت سال آینده در ارومیه اردو خواهد زد.
کد خبر: ۱۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳ 15 March 2015

عبدالحمید جاویدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با فدراسیون همچنین با مشارکت و همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان احسان حدادی بهار سال آینده در ارومیه اردو می‌زند.

وی مدت زمان برگزاری این اردو را یک هفته تا 10 روز عنوان کرد، افزود: احسان حدادی یکی از افتخارآفرینان و نام‌آوران کشورمان در عرصه‌های ورزشی می‌باشد، که اردیبهشت سال آینده در ارومیه اردو خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه احسان حدادی دارنده مدال‌های آسیایی و المپیک در ماده پرتاب دیسک است، ادامه داد: نیمه دوم اردیبهشت ماه سال 1394 در ارومیه حضور خواهد یافت، که از هم‌اکنون مقدمات لازم برای برگزاری اردوی وی در حال آماده‌‌سازی هستیم.

عضو هیئت رئیسه دو ومیدانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در طول مدت حضور این قهرمان ارزشمند کشورمان در ارومیه کارگاه آموزشی پرتاب دیسک برگزار خواهد شد، ادامه داد: از وجود وی در ارومیه حداکثر استفاده را خواهیم کرد.

عضو هیئت رئیسه دو ومیدانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در صورت نهادینه‌سازی فرهنگ ورزش به راحتی می‌توان نسبت به شناسایی و کشف استعدادهای موجود در جامعه گام برداشت، اظهار داشت: در این راستا باید ورزش‌های همگانی در جامعه نهادینه شود.

جاویدی با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی سال 1393 همچنین قرار گرفتن در آستانه سال نو، اظهار داشت: هیئت دو ومیدانی آذربایجان غربی با همراهی ورزشکاران امسال ایام پرباری داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده نیز طبق تقویم ورزشی رو به جلو گام برداشته خواهد شد، اظهار داشت: برای سال آینده مسابقات، جشنواره‌ها، طرح‌های استعدادیابی و ... تدارک دیده‌ایم.

عضو هیئت رئیسه دو ومیدانی آذربایجان غربی با خطاب قرار دادن رسانه‌‌های جمعی، اضافه کرد: فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی باید جوانان را به سمت فعالیت‌های ورزشی به ویژه دو ومیدانی سوق دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار