مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از برگزاری مسابقه نقاشی کودک و نماز هم‌زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 10 January 2016
 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از برگزاری مسابقه نقاشی کودک و نماز هم‌زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(20 دی) اظهار کرد: این جشنواره نقاشی در شهرستان آبدانان به همت کانون‌های فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

 

وی، بابیان اینکه فراخوان این جشنواره در سطح استان و شهرستان آبدانان اعلام‌شده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه کودکان و نونهالان و بهره‌گیری از ظرفیت هنر در راستای آشنایی هرچه بیشتر و ترغیب قشر نوجوان به فرهنگ الهی نماز است.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، یادآور شد: با توجه به زمینه‌های فراگیری کودکان، لازم است که در دوران نونهالی آموزش‌های لازم در  خصوص فریضه نماز در بین این قشر صورت گرفته و زمینه لازم از طریق ترغیب و تشویق و برگزاری مسابقات فرهنگی فراهم شود.

 

چراغی پور، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بوده و ایام دهه فجر بهترین فرصت برای پیوند جوانان و نوجوانان به‌ویژه کودکان با مبانی انقلاب اسلامی و فرهنگ ناب اسلامی از  طریق برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات است که کانون‌های مساجد استان در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است.

 

وی، در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان آبدانان در حال حاضر دارای 26 کانون فرهنگی و هنری در بخش‌های شهری، روستایی و عشایری است که تأثیر بسیار زیادی در زمینه جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و فعالیت‌های دینی و مذهبی دارند./م



منبع:شبستان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار