رشته هاي كارشناسي ارشد پيام نور خوي، به 11رشته رسيد.
کد خبر: ۱۶۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 23 January 2016
نتیجه تصویری برای رئيس دانشگاه پيام نور خوي
به گزارش فرخ زاده خبرنگار تابناك استان اذربايجان غربي ازخوي،رئيس دانشگاه پيام نور خوي بااعلام اين خبرگفت: با تلاش های مستمر در زمینه افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی و اخذ مجوز ایجاد و راه اندازی 7رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پيام نورخوي مجموع رشته ها  به 11رشته رسيد.

مهرداد پورمحسن با بيان اينكه برای دریافت مجوز ایجاد رشته های جدید بیش از ۳ سال پیگیری مداوم شده است، اظهار داشت: با ایجاد امکانات فیزیکی و همچنین کادر هیات علمی اقدامات خود را از طریق استان و سازمان مرکزی و وزارت علوم آغاز کردیم تا بعد از ۳ سال موفق به دریافت مجوز این رشته های جدید شدیم.


وي رشته های تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه را شامل  ادبیات فارسی با گرایش ادبیات کودک و نوجوان- زمین شناسی با گرایش تکنولوژی – مدیریت دولتی با گرایش مدیریت نیروی انسانی- مدیریت دولتی با گرایش مدیریت سیستم های اطلاعاتی- مدیریت دولتی با گرایش مدیریت مالی دولتی- مدیریت دولتی با گرایش مدیریت تحول و مدیریت دولتی با گرایش تشکیلات و روش هاعنوان كرد.

وي همچنين ادامه داد رشته های زبان و ادبیات فارسی- علوم تربیتی با گرایش فلسفه آموزش و پرورش- شیمی با گرایش شیمی معدنی و شیمی با گرایش شیمی تجزیه در دانشگاه پیام نور از سالهای قبل ایجاد شده است. 

پور محسن همچنین از تبدیل از ایجاد دانشگاه مجازی و الکترونیکی در دانشگاه پیام نور خبر داد و افزود: بر اساس سیاست های جدید در دانشگاه پیام نور سیستم دانشگاه مجازی راه اندازی می شود تا دانشجویان از طریق فضای مجازی ضمن حضور مجازی در کلاس ها از این طریق آموزش ببینند. 

وي درپايان خاطر نشان كرد وگفت: هم اکنون ۴۰۰۹ دانشجو در این دانشکاه تحصیل می کنند که با ایجاد رشته های جدید تعداددانشجويان افزایش خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار