معاون امور اجتماعی بهزیستی قم:
با هدف کمک به رشد جسمانی کودکان روستا، مهد‌ها و کودکانی که در مهدهای مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای استان قم زندگی می‌کنند طرح توزیع یک وعده غذای گرم اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۶۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۸ 24 January 2016
به گزارش تابناک قم، مریم علیشیری اظهار داشت: جلسه آموزش اصول و تغذیه کودکان زیر 5 سال که با مدیران مهدهای کودک تحت نظارت سازمان بهزیستی برگزار شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی قم افزود: با هدف کمک به رشد جسمانی کودکان روستامهد‌ها و کودکانی که در مهدهای مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای استان زندگی می‌کنند طرح توزیع یک وعده غذای گرم اجرا می‌شود.

وی گفت: تعداد 300‌کودک یک روز در هفته از یک وعده غذای گرم و مناسب استفاده می‌کنند آن‌ها با غذایی که مهدکودک تهیه می‌بیند با هم سر یک سفره نشسته و ضمن بهره‌مندی از یک وعده غذای سالم و کامل، با تعاملات اجتماعی، آداب و رسوم زندگی جمعی آشنا می‌شوند.

علیشیری با اشاره به کمک به تامین شهریه مهد کودک 874 خانواده‌های کم درآمد بیان کرد: ماهیانه مبلغ 200 هزار ریال از شهریه مهد کودک فرزندان خانواده‌های کم درآمد و با شرایط اقتصادی نامناسب با تایید دفتر امور کودکان و نوجوانان به حساب مهد کودک واریز می‌شود تا امکان بهره‌مندی کودکان خانواده‌های نیازمند و کم درآمد از آموزشهای اولیه بهره‌مند شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار