دانش آموزان منطقه 3 تهران با شعار دستیابی به هوای پاک راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۱۷۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 26 January 2016
به همت اداره ی محیط زیست و در راستای طرح اسمان ابی زمین پاک انجام شد دانش اموزان  مدارس دخترانه گل مریم و راهیان زهرا با حمل پلاکاردها و بادکنک هایی با پیامهای زیست محیطی به راهپیمایی پرداختند و در ادامه نیز با گردهمایی در سالن اجتماعات پردیس قلهک شاهد برنامه هایی شاد و مفرح به مناسبت هفته هوای پاک بودند.

از سوی دیگر در راستای کمپین  آسمان آبی و زمین پاک  دانش آموزان  مدرسه دخترانه مفتح ضمن بازدید از مرکز معاینه ی فنی خودرو با حمل پلاکاردهایی خواستار اطلاع رسانی و توجه بیشتر به این مسئله شدند.

کودکان سرای محله زرگنده به راهپیمایی و پیاده روی به مناسبت هفته هوای پاک پرداختند و در این پیاده روی کودکان با حمل بادکنک ها و پلاکاردهایی با پیامهای زیست محیطی خواستار اسمان آبی و زمینی پاک برای خود و نسلهای بعد شدند.

سمیه السادات تارا مسئول اداره محیط زیست برگزاری راهپیمایی و پیاده روی بانوان سرای محلات قبا و درب دوم به مناسبت هفته هوای پاک در دربند را بخش دیگری از برنامه های اجرا شده عنوان کرد و افزود: در این مراسم که در راستای طرح اسمان ابی زمین پاک انجام شد بانوان سرای محلات قبا و درب دوم با راهپیمایی و حمل بنر هایی  در رابطه با حفظ هوای پاک خواستار توجه بیشتر شهروندان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار