دهه فجر در خوی
برپایی مراسم مهمانی لاله‌ها، غبارروبی مزار شهدا با حضور مردم و مسئولان ،شرکت در نمازجمعه ازجمله برنامه های دهه فجر شهرستان خوی میباشد.
کد خبر: ۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳ 30 January 2015

به گزارش خبرنگارسایت تابناک، معاون هماهنگ کننده سپاه خوی درنشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر که دراتاق جلسه سپاه ترتیب یافته بود طی سخنانی گفت : در دهه فجر امسال بیش از 300 برنامه در قالب 40 عنوان در شهرستان خوی برگزار می شود.

سرهنگ قهرمان عیوضلو با اشاره به اجرای برنامه های روز اول  اظهار کرد: در روز اول، رژه موتورسواران همزمان با لحظه ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی، به صدا در آمدن زنگ انقلاب در 7 مدرسه، برگزاری یادواره شهدای انقلاب در مسجد فاطمه الزهراء قمسال وهمچنین برگزاری 14 یادواره در سطح شهرستان از جمله این برنامه ها هستند.

وی افزود :دراین ایام مبارک ، برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی، عیادت از جانبازان و بیماران صعب العلاج، دیدار با خانواده چهار شهید نیروهای مسلح و یک شهید انقلاب به نمایندگی از یکهزار شهید شهرستان خوی،برگزاری مسابقات قرآنی ، مسابقات ورزشی،  برگزاری ایستگاه صلواتی در 12 بهمن و 22 بهمن ماه، برپایی نمایشگاه و اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی و عمومی به مناطق محروم برای ویزیت رایگان، برگزاری جشن انقلاب بمدت ده روز در سینما ایثار سپاه برای آحاد مردم ، برگزاری مسابقات علمی،اعزام سخنران و راویان به محافل مختلف نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در این ایام خواهد بود.

سرهنگ قهرمان عیوضلو ،برپایی مراسم مهمانی لاله‌ها، غبارروبی مزار شهدا با حضور مردم و مسئولان ،شرکت در نمازجمعه ازجمله برنامه های بودکه برشمرد.

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه خوی ضمن ابراز اینکه در سی و ششمین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، به موضوع اهانت بی شرمانه روزنامه فرانسوی به حضرت محمد مصطفی(ص) و به دنبال آن پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی که فرمودند،که اسلام را بی واسطه بشناسید.نیز اشاره ایی داشتند.

عیوضلو همچنین افزود:ما باید در ایام ا... دهه مبارک فجر بیش از پیش تلاش کنیم دستاوردهای انقلاب را به جوانان معرفی کنیم،وجوانان نیز باید اسلام ناب را از طریق رسانه های داخلی دریافت کنند، نه از طریق رسانه های غربی که قصدشان سد راه انقلاب و اشاعه دادن اسلام آمریکایی است.

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه خوی  در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد :امروز پس از گذشت 36 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، شاهد آن هستیم که جوامع غربی نیز بیدار شده اند و تمدن اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در کل جهان، در حال شکل گیری است و تمام تلاشهای استکبار برای جلوگیری از شکل گرفتن این تمدن اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار