زمان پخش برنامه تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از صدا وسیمای مرکز آذربایجان غربی با برگزاری مراسم قرعه کشی در رسانه استانی مشخص شد.
کد خبر: ۱۸۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 14 February 2016

به گزارش تابناک آذربایجان غربی در این مراسم که با حضور نمایندگان اعضای کمیسیون بازرسی و نظارت بر تبلیغات خبرگان رهبری در استان و نمایندگان نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان در صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی برگزار و زمان پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی نامزدها تعیین گردید .مهندس مجرد مدیر کل مرکز به عنوان عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات نامزد های انتخاباتی گفت : مظهر حماسه سیاسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، انتخاب است و حاکمیت نظام اسلامی مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه و مشارکت مستقیم مردم در انتخابات شکل می گیرد .

مدیرکل مرکز با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات در این دوره تصریح کرد : با توجه به رصد رسانه ملی بر فضای حاکم بر جامعه ، امیدوارم با رعایت قوانین و ضوابط شاهد مشارکت خوب و خلق حماسه ای بزرگ در کشور باشیم . وی سپس به بیان الزامات ساختاری و محتوایی برنامه های رادیویی و تلویزیونی نامزد ها پرداخت و گفت : برنامه تبلیغاتی هریک از نامزدها در سیما 20 و در صدا 25دقیقه است که دو نوبت در سیما و سه نوبت در کنداکتور صدا پخش میشود . مجرد با بیان اینکه رسالت رسانه ملی پرهیز از هر گونه جانبداری و ایجاد زمینه ای مناسب برای حضور پر شور در پای صندوقهای رای می باشد گفت : با توجه به اعلام دیر هنگام تعداد نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در استان آذربایجان غربی زمان تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان از 25  بهمن ماه آغاز و تا پنجم اسفند ادامه خواهد داشت. مدیر کل صداوسیمای آذربایجان غربی ضمن تاکید بر رعایت اصل برابری و عدالت رسانه ای در تولید و پخش برنامه تبلیغاتی نامزد های خبرگان رهبری، خاطر نشان کرد : بهترین و پر بیننده ترین ساعت برای پخش این برنامه ها از شبکه استانی آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است . در پایان این مراسم ، زمان پخش برنامه تبلیغات کاندیدا های مجلس خبرگان رهبری با حضور نمایندگان نامزدهای خبرگان رهبری و با تقسیم بندی براساس قرعه کشی انجام و مشخص گردید .
منبع: روابط عمومی صداوسیمای استان آذربایجان غربی



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار