منتخب مردم شاهرود و میامی در انتخابات مجلس دهم مطرح کرد
به گزارش تابناک سمنان،منتخب مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در انتخابات مجلس دهم از بهره‌گیری نظرات تمام بزرگان و نخبگان برای توسعه این شهرستان‌ها خبر داد و گفت: صادقانه و درست وارد عرصه انتخابات شدم.
کد خبر: ۱۸۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 29 February 2016
سیدحسن حسینی‌شاهرودی صبح امروز در آیین شکرگزاری انتخابات پرشکوه هفتم اسفندماه که در جمع مردم و مسئولان در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با قدردانی از حضور با شور، شعور و حماسی مردم در  انتخابات اظهار داشت: رأی مردم به اینجانب، رأی به اندیشه‌های بلند مرحوم حسینی‌شاهرودی نماینده فقید شهرستان شاهرود است.

وی ادامه داد: آن مرحوم کسی بود که برای مردم کار می‌کرد و دلش به حال آن‌ها می‌سوخت و ما می‌خواهیم آن اندیشه پاک و ناب حسینی که اندیشه‌ای مردمی است را احیا و زنده کنیم.

منتخب مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در انتخابات مجلس دهم افزود: در این انتخابات همه رأی آوردند و این آرای بنده نبود بلکه آرای مردم بود و مردم رأی آوردند و پیروز واقعی میدان آن‌ها هستند و حال باید شما مردم عزیز پای این انتخابی که کرده‌اید بایستید که این انتخاب یک نفر نبود، بلکه انتخاب یک اندیشه بوده است.

حسینی‌شاهرودی با بیان برخی از ویژگی‌های این نماینده مرحوم و فقید شهرستان شاهرود گفت: مرحوم حسینی‌شاهرودی اصلاً سیاسی‌کاری نمی‌کرد، سیاست‌باز نبود و منافع قشری را بر قشر دیگر، شهری را بر شهر دیگر و روستایی را بر روستایی دیگر ترجیح نمی‌داد و بدواً به فکر محرومین بود تا دانه‌درشت‌ها؛ از این رو آن اندیشه‌ها همدلی، اتحاد و انسجام را در مردم ایجاد کرده بود و در پناه این اتحاد و انسجام کارهای درشت و بزرگ توسط مردم و مسئولان انجام شد.

وی تأکید کرد: مردم دوست دارند مسئولان‌شان در کنار آن‌ها باشند، حرف آن‌ها را بفهمند و به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

 منتخب مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در انتخابات مجلس دهم با تشکر از اظهار لطف مردم، از آن‌ها خواست از نصب و ارسال پلاکارد، دسته‌گل و هزینه در اموری مشابه خودداری کنند و تصریح کرد: این جشن حضور مردم است و باید به آن‌ها تبریک گفته و برای آن‌ها جشن گرفت.

 حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه صادقانه، درست و راستگویانه وارد عرصه انتخابات شدم، گفت: امیدوارم که پایان آن هم صادقانه و پرنور باشد.

وی اضافه کرد: برای من زمانی مبارک خواهد بود که شما در پایان چهار سال، مرا با افتخار بدرقه کنید؛ زیرا الآن افتخاری کسب نکرده‌ام و مردم با من عهدی بستند و من اکنون اول راه هستم.

منتخب مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در انتخابات مجلس دهم با بیان اینکه کمترین هزینه را صرف تبلیغات انتخاباتی کرده‌ام، تصریح کرد: ستاد انتخاباتی ما دارای تشکیلات خاص، سیستمی و کارناوالی نبود؛ من معتقد بودم ستاد من در دل‌های مردم جای دارد و هر شهروندی یک ستاد است و پیام ما سینه به سینه منتقل شد.

حسینی‌شاهرودی با استمداد از تمام بزرگان و نخبگان همه شهرها و روستاهای مناطق مختلف برای توسعه شهرستان‌های شاهرود و میامی، از حضور حداکثری مردم با گرایش‌های مختلف سیاسی تشکر کرد.

وی همچنین با زیارت مرقد مطهر امام‌زادگان سیدابوالقاسم و محمد (ع) و حضور در گلزار شهدای بسطام، به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار