به گزارش تابناک سمنان،مدیرکل راه آهن شمال شرق1 گفت: با حمل سومین مجموعه قطعات گذر خیر آباد به محل پروژه و پس از ساخت ست چهارم، دهانه دوم گذر خیرآباد در اداره کل راه آهن شمالشرق 1 اجرا می شود.
کد خبر: ۱۹۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 05 March 2016
حمید درباغ عنبران روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بنای سازه توسط این اداره کل و با اعتبار سه میلیارد و هفتصد میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی راه آهن تامین و کارهای آماده سازی از جمله ساخت رمپ و دیگر اقدامات در تعهد شهرداری سمنان است.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه تکمیل دهانه دوم زیرگذر خیرآباد از اسفند ماه پارسال توسط شرکت ره پویان توسعه پارس تحت نظارت راه آهن شمالشرق 1 درحال اجرا می باشد.

درباغ عنبران هدف از اجرای این پروژه را افزایش ایمنی سیر قطارها،افزایش تردد وسایل نقلیه و رفاه حال مردم روستای خیرآباد و روستاهای بعد از آن و توسعه شهر سمنان در حاشیه جنوبی ، بنابه درخواست استانداری سمنان اعلام کرد.

این زیرگذر به ابعاد داخلی 5.20 در5.20 سانتی متر با عبور از زیر چهار خط راه آهن در محدوده ایستگاهی سمنان احداث می شود.

تا کنون سه مجموعه از قطعات تهیه و حمل شده و بر این اساس میزان پیشرفت پروژه در حدود 40 درصد برآورد می گردد.

وی همچنین از اجرای دهانه دوم پروژه زیرگذر کرند هم در این اداره کل خبرداد و گفت : پروژه دهانه دوم زیرگذر کرند با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی در حال اجراست.

مدیر کل راه آهن شمالشرق 1 افزود : این پروژه با اعتبار سه میلیارد و پانصد میلیون ریال از اعتبارات عمرانی راه آهن در دست اجرا بوده و اجرای سازه از تعهدات این اداره کل و اجرای رمپ های آن در تعهد شهرداری گرمسار می باشد و در صورت عدم بروز مشکل غیر مترقبه ای تا پایان خرداد ماه 95 پروژه مذکور به اتمام خواهد رسید.

در باغ عنبران همچنین گفت : عملیات اجرائی این پروژه از ابتدای امسال آغاز شده و توسط شرکت ترنج فن آور در دست اقدام می باشد.

در باغ عنبران هدف از اجرای این پروژه را افزایش ایمنی سیر قطارها،افزایش تردد وسایل نقلیه و رفاه حال مردم محدوده راه آهن عنوان کرد .

دهانه دوم زیرگذر کرند به عرض 7 متر و با تیپ بتن شمعی و دال پیش ساخته اجرا خواهد می شود.

راه آهن شمالشرق (1) بعد از استان هرمزگان طولانی ترین خطوط ریلی با وسعت541 کیلومتر در کشور را داراست و یک هزار و 82 کیلومتر خطوط ریلی بصورت دو خطه در حوزه استحفاظی این اداره کل واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار