مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی سمنان از برگزاری پنجمین همایش نقش رسانه در منابع طبیعی استان خبر داد و گفت: این همایش بیستم اسفندماه در سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۹۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 08 March 2016

ابوالفضل صیادجو در گفتگویی درباره کیفیت و کمیت برگزاری همایش بررسی نقش رسانه در منابع طبیعی، فعالیت های اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری، بیان داشت: حضور علی قربانی معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای سمنان و ایرج کارخایی مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان دراین همایش قطعی شده است.

وی افزود: کارکرد رسانه‌ها در جامعه امروزی همانا عصر ارتباطات، بی‌شک می تواند در همه ابعاد زندگی اجتماعی و فرهنگی جوامع بشری تاثیر بسزای داشته باشد.

اصحاب رسانه حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان

مدیر روابط عمومی اداره منابع طبیعی استان سمنان،با بیان اینکه عصر امروز، دوران تغییر الگوی زندگی با تاثیرپذیری از رسانه هاست، گفت:رسانه‌ها با اتخاذ سیاست‌های متفاوت ارتباطی، توسعه فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی کشورها را تسهیل و تسریع می‌کنند.

صیاد جو تصریح کرد: رسانه ها با تحولاتی که در جنبه های مختلف از بعد فناوری تجهیزاتی و حجم و روش داشته اند به عنوان حاملان و منتقل کنندگان پیام می توانند در ساخت فرهنگ عمومی باورها و افکار عمومی موثر باشند.

وی خبرنگاران و اصحاب رسانه را حلقه بین روابط عمومی دستگاه های اجرایی و مردم دانست و افزود: امیدواریمکه خبرنگاران و رسانه های استان سمنان با همکاری و تعامل سازنده همچون گذشته، عرصه های منابع طبیعی استان و پتانسیل های موجود در این بخش را بیش از پیش به هموطنان معرفی کنند.

همایش نقش رسانه در منابع طبیعی بیستم اسفند ماه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار