به مناسبت هفته منابع طبیعی
به گزارش تابناک سمنان،آیین «یاد سبز شهدا» به مناسبت هفته منابع طبیعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و با حضور شماری از مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 09 March 2016

پیش از ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی، به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با مشارکت شورای اسلامی شهرستان گرمسار و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان در جوار مرقد مظهر دو شهید گمنام این دانشگاه، ضمن بزرگداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم توسط اساتید و مدیران دانشگاه‌ آزاد اسلامی این شهرستان و همچنین برخی از مسئولان، اطراف بارگاه شهدای‌گمنام درختکاری شد.

این برنامه با عنوان «یاد سبز شهدا» و با هدف مورد توجه قرار دادن مراسم یادبود شهدا و گرامیداشت هفته منابع طبیعی برگزار شد.

همچنین با همکاری شورای ‌شهر و شهرداری گرمسار، 500 اصله نهال در راستای ایجاد فضای سبز به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار اهدا شد.

طاهره میرساردو، رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد گرمسار در حاشیه این مراسم در گفت‌وگویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هر ساله هفته درختکاری و منابع طبیع به کاشت تعدادی نهال محدود می‌شد که در سال 94 این هفته را با شهدا پیوند دادیم.

این مسئول با بیان اینکه درختان برای بشر از بدو خلقت مایه‌ نعمت و نمادی از فضایل و الطاف پروردگار بوده‌اند، تصریح کرد: شهدا‌ نیز برای نظام جمهوری اسلامی ایران نمادی از افتخار و نعمت برای این کشور هستند و با گذشت روز ها و سال‌های متوالی، سایه این نعمت بر سر این نظام نیز گسترده تر خواهد شد.

میرساردو اظهار داشت: ایجاد تقارن بین گرامیداشت‌ هفته منابع طبیعی و درختکاری با عنوان «یاد سبز شهدا» در جوار بارگاه این دو شهید گمنام و برگزاری یادبودی برای آنان بسیار خوب و پسندیده ‌است که درختکاری را با یادی از شهدا در دانشگاه انجام دهیم.

وی افزود: روح شهدا حافظ و نگهدارنده این سرزمین است و با گذشت بیش از 30 سال از پیروزی انقلاب دشمنان همچنان قصد دارند از راه نفوذ و تزویر و دسیسه و تحت فشار گذاشتن نظام، ملت را علیه نظام بشورانند و در این راستا، از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند؛ اما همچنان شاهد عدم پیروزی آنان در دسیسه‌ها و دام‌هایشان هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار