همراه با تقدیر از برخی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد
به گزارش تابناک سمنان،مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر مهدی قالیبافیان همراه با تقدیر از اعضای هیئت علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه آزاد در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 10 March 2016

با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم دکتر مهدی قالیبافیان، آیین بزرگداشتی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار و طی آن از 11 عضو هیئت علمی گروه مهندسی عمران این واحد دانشگاهی تجلیل شد.

در این آیین، جمعی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گرد هم آمدند تا یاد و خاطره بزرگ‌مردی از دنیای بیکران علم این سرزمین، دکتر مهدی قالیبافیان را گرامی دارند.

مرحوم مهدی قالیبافیان از صاحب‌نظران و پیشکسوتان ساختمان به خصوص در حوزه طراحی سازه‌های بتن آرمه کشور محسوب می‌شد که در سال 1386 دار فانی را وداع گفت و به دیار حق شتافت.

وی متولد تبریز بود و در طول حیات خود منشأ خدماتی اثرگذار و ماندگار در حوزه مهندسی عمران کشور شد.

مرحوم قالیبافیان در تهیه بیش از 50 مدرک فنی رسمی کشوری از جمله 10 محور از مباحث مقررات ملی ساختمانی کشور در وزارت مسکن و شهرسازی، 13 استاندارد ملی عمران در مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی و آیین‌نامه طرح و محاسبه مقاومت پل ها برابر زلزله و بسیاری طرح‌ها و پژوهش‌های علمی حوزه مهندسی عمران در دانشگاه تهران و سایر مراکز علمی و سازمان‌های مرتبط نظیر مسکن و شهر‌سازی مشارکت داشت.

این آیین بهانه‌ای بود برای تجلیل از بزرگ‌ترهای گروه علمی مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به نمایندگی از اعضای کادر اجرایی و علمی گروه و وحید طاهری، علی سلامت‌منش، امیرحسین شیخ‌الاسلامی، محسن قدس، محمود نیکخواه‌شهمیرزادی، علی بابایی، علی گل‌افشار، محمدحسین ثقفی، مهیار هاشمی، علی‌رضا مرتضایی و سروش صفاخواه اعضای هیئت علمی بودند که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار