دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمسار:
به گزارش تابناک سمنان،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمسار با بیان اینکه گرمسار برای خرده فروشان مواد مخدر ناامن می‌شود گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹ هزار پرونده قضایی در دادگستری گرمسار مختومه شده است.
کد خبر: ۱۹۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 10 March 2016
هادی جلالی در جمع خبرنگاران در دادگستری گرمسار اظهار داشت: امسال حدود 9 هزار پرونده به سیستم قضایی شهرستان گرمسار واردشده است که با توجه به پرونده‌های سال گذشته بیش از این مقدار پرونده مختومه شده است.

وی افزود: حدود 50 درصد پرونده‌های وارده به دادگستری گرمسار با مشارکت مرکز حل اختلاف این شهرستان به حل‌وفصل رسیده است که این نشان از توجه مردم به این مرکز مردمی برای حل مشکلات حوزه قضایی است.
دادستان عمومی و انقلاب گرمسار به حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز در این شهرستان اشاره کرد و افزود: حدود 4 هزار پرونده در سال 94 در حوزه مواد مخدر در دادستانی این شهرستان رسیدگی شده است.

جلالی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد پرونده‌های حوزه مبارزه با مواد مخدر مربوط به جرائم جزئی بوده است بیان کرد: این پرونده‌ها به‌فوریت به مرحله اجرای حکم می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه داریم تا با مشارکت نیروی انتظامی محیط شهر گرمسار را برای خرده‌فروشان حوزه مواد مخدر ناامن کنیم و اقدامات در این حوزه نیز آغازشده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمسار در ادامه به برگزاری گشت‌های ایست و بازرسی درزمینهٔ چهارشنبه آخر سال نیز اشاره کرد و افزود: این گشت برای جلوگیری احتمالی حمل‌ونقل مواد محترقه در مسیر جاده‌ای گرمسار است که تا به امروز 4 نفر نیز در این زمینه دستگیرشده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار