مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم گفت: ۳ شاعر قمی در نهمین جشنواره شعر یار و یادگار به رتبه‌های برتر دست یافتند.
کد خبر: ۱۹۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ 12 March 2016
به گزارش تابناک قم، محمدغفاری از درخشش شاعران قمی در جشنواره یار و یادگار خبر داد و اظهار داشت: نهمین جشنواره شعر یار و یادگار با موضوع شخصیت امام خمینی (ره) به همت دفتر تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در تهران برگزار و با معرفی منتخبان به کار خود پایان داد.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم افزود: در بیشتر جشنواره‌های ادبی کشور چه در حوزه شعر و چه در حوزه‌های ادبی و هنری دیگر مانند داستان و فیلم شاهد درخشش هنرمندان قم هستیم که این نشان از توانایی و ظرفیت هنری این استان علی رغم جمعیت کم آن دارد.

وی با بیان اینکه در نهمین جشنواره شعر یار و یادگار سه شاعر قمی حائز رتبه‌های بر‌تر شدند، گفت: محسن کاویانی و علی اصغر شیری در بخش شعر کلاسیک و طیبه رضوانی در بخش شعر کودک و نوجوان از شاعران قمی بودند که مقام‌های بر‌تر را کسب کردند.

غفاری خاطرنشان کرد: هم چنین در جشنواره شعر انقلاب که یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین جشنواره‌های شعر کشور است و به همت حوزه هنری برگزار می‌شود، امسال نیز مانند سال‌های پیش شاهد شرکت و درخشش شاعران قمی بودیم.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم گفت: بخش عظیمی از این موفقیت‌ها به دلیل حضور اساتید شعر و برگزاری جلسات نقد و بررسی با حضور این صاحب نظران است که در سطح ملی پرچم ادبیات قم را در کشور بالا برده‌اند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار