با پایان رقابت‌ها
به گزارش تابناک سمنان،برترین‌های مسابقات قرآن کریم در دیزج با پایان این دوره از رقابت‌ها معرفی شدند.
کد خبر: ۱۹۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 15 March 2016

صبح امروز مسابقات قرآن کریم در رشته‌های قرائت و حفظ با حضور اعضای حلقه‌های صالحین در دیزج برگزار شد و برترین‌های آن معرفی شدند.

در این مسابقات که با حضور بیش از 50 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر عضو حلقه‌های صالحین در نمازخانه مدرسه ابتدایی سعدی مجتمع شهید کلانتری دیزج برگزار شد، در پایان این رقابت‌ها با حضور داورانی از اداره آموزش و پرورش شاهرود، مطهره ذوالفقاری حافظ دو جزء قرآن کریم (جزء‌های اول و دوم) و زهرا لطفی عناوین اول و دوم رشته حفظ را کسب کردند و در رشته قرائت، مریم کیان‌نژاد به مقام اول دست یافت.

در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم هر رشته لوح تقدیر و پلاک طلا اهدا شد.

بهزاد صادقی، مدیر مجتمع شهید کلانتری و فرمانده بسیج سعدی دیزج در اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا فرهنگ قرآن‌خوانی و قرآن‌آموزی را در جامعه ترویج دهیم، گفت: قرآن، کتاب انسان‌سازی و اخلاق‌ انسانی ‌است که باید در جهت ترویج این کتاب آسمانی در جامعه به‌خصوص نسل‌های نوجوان و جوانان تلاش شود و این موضوع را جدی بگیریم.

وی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا نسل ما را از قرآن و عترت جدا کنند که باید هوشیار باشیم و با دقت در این امر در جهت ترویج فرهنگ معنویت، اسلام و قرآن بین نسل‌های جامعه تلاش کنیم و این مسابقات با این اهداف برگزار شد.

صادقی با بیان اینکه بسیج وظیفه ترویج و حفظ ارزش‌ها را بر عهده دارد، بیان کرد: بسیج در تلاش است تا بتواند با برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی کوشا باشد و حلقه‌های صالحین در مدارس راه‌اندازی شده و تلاش می‌کنیم در حلقه‌های صالحین، فرهنگ اسلامی و قرآنی دانش‌آموزان تقویت و تعمیق شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار