به گزارش تابناک سمنان،مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شاهرود با توصیه به شهروندان در خصوص رعایت نکات ایمنی در شب چهارشنبه پایان سال گفت: ایستگاه های چهارگانه سازمان آتش نشانی شاهرود و پرسنل این سازمان برای مقابله با حوادث این شب در آمادگی کامل به سر می برند.
کد خبر: ۱۹۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 15 March 2016
علیرضا محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شاهرود در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نسل شاهوار شهرستان شاهرود با اعلام آمادگی کامل پرسنل این سازمان در شب چهارشنبه آخر سال گفت: ایستگاه های چهارگانه سازمان آتش نشانی شاهرود، پرسنل این سازمان و خوروهای اطفای حریق در این شب در آمادگی کامل هستند تا در صورت وقوع حادثه به کمک شهروندان بشتابند.

وی با تاکید بر توجه و نظارت خانواده ها بر فرزندان خود در این شب اظهار کرد: ایستگاه های چهارگانه سازمان آتش نشانی شاهرود در خیابان 22 بهمن، میدان های عدالت و ولایت و شهرک بهارستان شاهرود مستقر است و پرسنل این ایستگاه ها در طول شبانه روز آمادگی ارائه خدمات امداد و نجات به شهروندان را دارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شاهرود افزود: روزهای منتهی به پایان سال بویژه شب چهارشنبه آخر سال از زمان های پرکار این سازمان محسوب می شود که کارشناسان این سازمان با حضور در مدارس و سایر مجموعه های آموزشی نسبت به آگاه سازی دانش آموزان و شهروندان هشدارها و توصیه های لامز را ارائه می دهند.

محمدی در خصوص اقدامات انجام گرفته در رابطه با آموزش و اطلاع رسانی شهروندان بیان کرد: چاپ 300 بروشور و پوستر و توزیع آن در اتوبوس های خدمات شهری، نصب 13 بنر اطلاع رسانی و جمع آوری لاستیک های فرسوده و رها شده در خیابان ها و معابر سطح شهر از جمله اقدامات سازمان آتش نشانی در این خصوص است.

وی اعزام کارشناسان سازمان آتش نشانی به مدارس و دیگر مجموعه های آموزشی جهت برگزاری دوره های آموزشی و اطلاع رسانی و بازدید مدارس از ایستگاه های چهارگانه آتش نشانی را از دیگر اقدامات انجام گرفته توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شاهرود در خصوص اطلاع رسانی و آموزش همگانی شهروندان اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شاهرود ادامه داد: امیدواریم با مشارکت شهروندان، در نظر گرفتن توصیه های کارشناسان این سازمان توسط شهروندان و تمهیداتی که از سوی دستگاه های نظارتی در شب چهارشنبه پایان سال اتخاذ می شود شاهد حادثه ناخوشایندی در این شب نباشیم.

محمدی در خصوص حوادث شب چهارشنبه سوری سال گذشته گفت: تنها 37 مورد اطفای حریق در عرض دو ساعت انجام گرفت که پنج مورد این حوادث آتش سوزی منازل مسکونی و زیرزمین و بقیه آتش سوزی مواد محترقه و لاستیک بود که بر اثر پرتاب سنگ به سمت یکی از خودروهای سازمان آتش نشانی در میدان هفتم تیر دو نفر از نیروهای این سازمان نیز آسیب دیدند.

وی در خاتمه افزود: کلیه شهروندان در صورت وقوع هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی کامل خود به شماره 125 تماس بگیرند تا همکاران ما در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برای اطفای حریق و انجام کمک های لازم در صحنه حضور پیدا کنند.

منبع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار