فرمانده انتظامی سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش 31 درصدی تردد در جاده‌های این استان در روزهای پایانی سال خبر داد.
کد خبر: ۱۹۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 18 March 2016

سردار روح‌الامین قاسمی امروز در تشریح آخرین جزئیات سفرهای نوروزی که در جاده‌های استان سمنان جریان دارد، اظهار داشت: شماری از جاده‌های استان سمنان دارای موقعیت ویژه‌ای هستند و از محورهای مهم و شریانی کشور محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: محور تهران ـ مشهد در استان سمنان دارای طول زیادی بوده و هر ساله میلیون‌ها نفر از طریق این محور شریانی به حرم رضوی مشرف می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفندماه سال 94 تا امروز شاهد ترددهای زیادی در جاده‌های استان سمنان بوده‌ایم، گفت: در این مدت، افزایش 31 درصدی ترددها در محورهای ارتباطی این استان ثبت شده است.

قاسمی بیان کرد: 79 هزار و 470 فقره تردد در جاده‌های استان سمنان در این فاصله توسط دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت ثبت شده است.

وی از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سفری ایمن و بی‌خطر را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند و نیروهای پلیس را نیز در انجام مطلوب وظایف خود یاری دهند.

فرمانده انتظامی استان سمنان محورهای ارتباطی استان را به لحاظ کویری بودن و نداشتن جذابیت‌های بصری دارای خطراتی دانست که باید بدان توجه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار